Kaboom Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Snart är det ute Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Snart är det ute tror det kommer ut lite senare än väntat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 tror det kommer ut lite senare än väntat... Hoppas inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 18 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 tror det kommer ut lite senare än väntat... (:!!! du får fixa installationen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Asså det kommere ju ta fett lång tid, vi har ju ingen slum (little havanna) eller (little Haiti) Bilar, personer, hus, stränder till lastkajer. Ni har ett långt jobb framför er om ni vill ha det ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Två frågor: 1. Kommer ni att ändra något i mission codingen? 2. Kommer ni att lägga in nya ljud?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 du får fixa installationen jaha (:!!! jaja kan försöka iaf... @ Kaboom ingen mission kodning vad jag hört sry! och ljudet kommer nog att ändras lite grann! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Ska det finnas lite nya stadsdelar och sånt, eller? Eller omgjorda vägar? Och kommer det nåt liknande till GTA3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skylin3 Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Nämen tjenare vad görs här ???????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Ska det finnas lite nya stadsdelar och sånt, eller? Eller omgjorda vägar? Och kommer det nåt liknande till GTA3??? Det kommer nog inte komma till gta3 för det lär nog ta lika lång tid att fixa som till vc... Stadsdelarna är nog dom samma bara att det blir ändrade skins på husen osv tex svenska affärer och sånt... Svenska polisbilar skulle det nog va med och göran person oxå mer vet jag nog inte .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 20 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Det kommer nog inte komma till gta3 för det lär nog ta lika lång tid att fixa som till vc... Stadsdelarna är nog dom samma bara att det blir ändrade skins på husen osv tex svenska affärer och sånt... Svenska polisbilar skulle det nog va med och göran person oxå mer vet jag nog inte .... så vi får säga att vä är klara med betan men vem vill göra en installer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 för jobbig fråga du får inget svar.. (Jag tror att inte ens gtafreak vet vad det finns för moddar) för jobbig fråga?! Den var hur välformulerad som helst. Det var en enkel fråga där jag till och med gjorde en mall för ett svar! Och om inte ens gtafreak vet vad det finns för moddar aktuella en så här kort tid innan release så räknar jag inte med nån kvalitet på den stora modden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 så vi får säga att vä är klara med betan men vem vill göra en installer Ni kan använda gta mod installer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 så vi får säga att vä är klara med betan men vem vill göra en installer jag gör det, tankat Inno Setup Installer såg inte så svårt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 jag gör det, tankat Inno Setup Installer såg inte så svårt ut! Detta kommer antagligen bli STORT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Detta kommer antagligen bli STORT ........ eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 ........ eller inte humm... kanske det, iaf kanske kommer en beta endast till alla arbetare imorgon om Gta Freak kan skicka filerna den 28:e kommer betan ut public isf, om jag grejar det förståss ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thunder Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 (redigerad) Har ni gjort om stadium till globen? Det är ett måste till GTA-Sweden!!!! Redigerad 24 september, 2004 av Thunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 ........ eller inte Va menar du med det. Har aldrig hört talas om en mod som är så här omfattande! Dessutom verkar den kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Va menar du med det. Har aldrig hört talas om en mod som är så här omfattande! Dessutom verkar den kul! jag menar: detta kommer inte bli så stort som det verkar dom har ingen vidare ordning på vad som tillhör gta:sweden heller. dom postar inget, säger inget om nåt så jag "gissar" att dom knappt kommit nånstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts