Jump to content

Grand Theft Auto Sweden

GtA FrEaK
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ska det finnas lite nya stadsdelar och sånt, eller?

Eller omgjorda vägar?

Och kommer det nåt liknande till GTA3???

Det kommer nog inte komma till gta3 för det lär nog ta lika lång tid att fixa som till vc... Stadsdelarna är nog dom samma bara att det blir ändrade skins på husen osv tex svenska affärer och sånt... Svenska polisbilar skulle det nog va med och göran person oxå mer vet jag nog inte :P....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kommer nog inte komma till gta3 för det lär nog ta lika lång tid att fixa som till vc... Stadsdelarna är nog dom samma bara att det blir ändrade skins på husen osv tex svenska affärer och sånt... Svenska polisbilar skulle det nog va med och göran person oxå mer vet jag nog inte :P....

så vi får säga att vä är klara med betan men vem vill göra en installer

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

för jobbig fråga du får inget svar..

(Jag tror att inte ens gtafreak vet vad det finns för moddar)

för jobbig fråga?! Den var hur välformulerad som helst. Det var en enkel fråga där jag till och med gjorde en mall för ett svar! :P

Och om inte ens gtafreak vet vad det finns för moddar aktuella en så här kort tid innan release så räknar jag inte med nån kvalitet på den stora modden...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va menar du med det. Har aldrig hört talas om en mod som är så här omfattande! Dessutom verkar den kul!

jag menar: detta kommer inte bli så stort som det verkar

dom har ingen vidare ordning på vad som tillhör gta:sweden heller.

dom postar inget, säger inget om nåt så jag "gissar" att dom knappt kommit nånstans

Länk till kommentar
Dela på andra sidor