Wrath Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 (redigerad) GtA FrEaK about det vi pratade om på msn här har du en textur: Swedish Security Van: http://www.gtamods.com/index.php?ModID=223&Act=View Swedish Security Truck: http://www.gtamods.com/index.php?ModID=224&Act=View EDIT: jag kan skicka ett nytt Football-Fans texturer om du vill ha... Redigerad 1 juni, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Hur långt har ni kommit egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 hmmmm....om ni tänkte göra det, skulle ni göra om hela mappen till sverige så att allt står i lite ordning eller är allt utspritt.................desutom på menyn ska det stå: starta spel, ladda spel osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 När jag tänker efter komer jag ihåg att jag översatte typ 70% av gta 3 till svenska, skulle översatt hela om man hadde kunna använt å ä och ö, men de gick inte. ska ja försöka göra samma sak med VC, eller e de redan upptaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 15 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 upptaget men om du är snabb och kan göra det på två dagar så får du jobbet men å och ä funkar ej så använd istället ao och ae eller nåt annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 15 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 vi behöver en gratis host minst 60 mb bättre om ni kan få tag på en 100 mb men utan ads och pop ups Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 det blir nog svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 gör något själv fölr en gångs skull...på gtamods klagar du på varenda mod som du inte gjort...gör något själv istället för att bara tyckt skit om andra... Hahahahhahahahhaha ....(10 minuter senare) Ja, Du har rätt men jag vill inte göra mitt vc till svenskt + jag orkar inte hålla på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Så om du inte vill ha ett svenskt Vice City då ska de lägga ner hela projektet. Allt kretsar inte runt en person. Det är nog fler personer som vill ha den helsvensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 vi behöver en gratis host minst 60 mb bättre om ni kan få tag på en 100 mb men utan ads och pop ups creet.se? men jag tror dem gör konto rensning sist jag kollade dem har ASP/HTML stöd och oenligt med utrymme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 tufft att ni försöker med Svenskt GTAVC, men är det inte lite för mycket besvär med det för att göra det gratis? Och sen kan man väl inte modda precis ALLTING till svenskt? Ljudfiler är ju enkelt, säkert skins och fordon också, men hur i h-e tänkte ni göra en hel stad?? Om ni nu moddar allt till svenska, men ändå använder den riktiga Vice-staden, då är det väl inte svenskt? och när tänkte ni bli klara med det här egentligen? Jisses, det måste ju för fanken ta tre år MINST! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 tre år ... det stämmer nog. Titta bara på GTA berlin.. dom har hållit på sen 2002 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 (redigerad) Om sätter upp en request list på eftersökta modeller kan jag börja modda direkt typ. EDIT d.v.s om nån har texturer / refenser Redigerad 15 maj, 2004 av Ade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Tredje ön liknar Sverige jag kan översätta texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 upptaget men om du är snabb och kan göra det på två dagar så får du jobbet men å och ä funkar ej så använd istället ao och ae eller nåt annat Det tar garanterat längre en två dagar, förra gången tog de flera veckor, och de va mindre text i gammla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Tredje ön liknar Sverige jag kan översätta texten. tredje ön??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Man börjar på första ön, sen är golfbanan, ön med filmstudion och Starfish island den andra, och den tredje liknar sverige menar han nog... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Jag kan va me på spelet också, jag e bra på o göra skins o sånt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Jag kan va me på spelet också, jag e bra på o göra skins o sånt ! bifoga inte onödiga bilder/filer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Men alltså vad är det som behövs? Sl bussar? brevlådor? vägskyltar? En koeningsegg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts