^MeTaNoLiC^ Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 varför skulle dom som inte ens förstår svenska vilja ha ett svenskt gta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Darkjak, tänkt på beta versioner? Tänkt på att detta är början av en modd? Kanske är bättre o göra en hyffsad gta: swe, sen kanske man gör i olika språk! Hade GTA: VC på svenska så att vi svennar kan spela det? nae, men vi får fatta engelska istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Darkjak, tänkt på beta versioner? Tänkt på att detta är början av en modd? Kanske är bättre o göra en hyffsad gta: swe, sen kanske man gör i olika språk! Hade GTA: VC på svenska så att vi svennar kan spela det? nae, men vi får fatta engelska istället Har inte sett gta freak skriva på länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 På alla mobiler jag känner till (Vilket är en hel massa mobiler från LG, Nokia, Ericsson och Siemens) blir skärmen vit och har numret man ringer till (eller numret som ringer till dig) på skärmen då man talar. eeeh bara så du vet det han pratar inte i telefonen på bilden... ...och när han pratar i den ser man nog inte skärmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Darkjak, tänkt på beta versioner? Tänkt på att detta är början av en modd? Kanske är bättre o göra en hyffsad gta: swe, sen kanske man gör i olika språk! Hade GTA: VC på svenska så att vi svennar kan spela det? nae, men vi får fatta engelska istället Men som jag sa, jag har för mig att nån höll på att översätta menyer o sånt. Jag har inget emot att fortsätta lyssna på engelska. Ville bara se till så att utlänningar kan spela det (med andra ord: ha en engelskspråkig version). Kan ni göra en lista på de mods som påbörjats? Skulle va kul att få veta vilka byggnader som bytts ut eller ändrats, vilka bilar som ska finnas samt vilka vapen som ändrats (har bara hört talas om AK-5). Här har jag ett svårlöst problem: Sverige har inga attackhelikoptrar(vad jag vet), däremot har vi stridsflyg. Men i VC finns bara en attackhelikopter och ett litet amfibieplan... Hur ska man lösa den skiten? Modda om attackhelikoptern så att den beter sig som ett flygplan och sen byta utseende på den, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 (redigerad) humm ? vi kanske inte har någon apache men attackhelikoptrar finns det Redigerad 3 september, 2004 av Zear0x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 humm ? vi kanske inte har någon apache men attackhelikoptrar finns det OK!!! Nu kommer nästa fråga: vem ska göra den? Och förresten, har den där ett automatgevär? I alla fall; vem ska göra skiten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Kanske man kan ta med i nästa version? Mycket tveksam till att detta blir 1.0, skulle snarare tro 0.2 (beta version) som innehåller några moddar,... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Längtar till 28 September... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 hur gör man för att lägga in saker på downloads med freewebtown? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 hejsan alla, kollade bara förbi här har varit rätt så inaktiv en lång tid... iaf hur går det? medtanke på att det är 28:e om 20 dagar... och ett tack till epix som sa att jag var i turkiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Enligt erfarenhet kan jag säga att den här modden går åt hjellvitti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Enligt erfarenhet kan jag säga att den här modden går åt hjellvitti. Ok så man borde inte vara upphetsad ( ) och längta till den 28:e september? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Jo, om du vill ha de svenska moddarna i ett paket... Annars, nej... Men du kan bli det senare då det blir struktur på arbetet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Meller: Är inte jag iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Här med bidrar jag till GTA:Sweden. Ska adda min Pimpin' 240. Vet ni var jag kan få tag på ritningar till en Volvo 240? Behöver brådis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Meller: Är inte jag iaf... Ok nee inte jag heller, i början var jag de men de verkar inte hända något så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 är det nån som vill säga vad ni har moddat? inte i detalj, för det vill ni inte avslöja, men i stil med "femton bilar, sju uppdrag och en massa skyltar" vore ett svar jag skulle vara nöjd med. (jag har ingen aning om vad ni har moddat så ni kanske tar det där som en förolämpning, vad vet jag ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Exakt. Jag vill veta vad som kommer att medfölja i version 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 är det nån som vill säga vad ni har moddat? inte i detalj, för det vill ni inte avslöja, men i stil med "femton bilar, sju uppdrag och en massa skyltar" vore ett svar jag skulle vara nöjd med. (jag har ingen aning om vad ni har moddat så ni kanske tar det där som en förolämpning, vad vet jag ) för jobbig fråga du får inget svar.. (Jag tror att inte ens gtafreak vet vad det finns för moddar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts