GTA_Erik Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Fixade in min mobil i spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 najs! hur ser de ut när han snackar i den då? bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Varför inte hemglass? Hördedu, det finns redan en mod där glassfabriken blivit omgjord till just hemglass!!! Förresten, varför har ni inte lagt in screenen på det på den där GTA:Sweden-hemsidan??? Och vad e de där för ystadmod som hoppade upp nyss??? Adda den till GTA:Sweden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Hördedu, det finns redan en mod där glassfabriken blivit omgjord till just hemglass!!! Förresten, varför har ni inte lagt in screenen på det på den där GTA:Sweden-hemsidan??? Och vad e de där för ystadmod som hoppade upp nyss??? Adda den till GTA:Sweden! Jo jag vet det och därför undrade jag varför de skulle göra en ny... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Fixade in min mobil i spelet... Till att börja med vill jag säga att den där mobilen är snygg som attan, men sen har jag tyvärr ett klagomål: du borde byta ut det där på skärmen. Det känns overkligt att man kan ha på ett spel samtidigt som man talar med någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 (redigerad) Han har inte på ett spel? Det ser ut sådär när man inte är inne i en meny... EDIT: Stavfel Redigerad 31 augusti, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
empa Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 skule man få en beta skule gjärna vara tester Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 På alla mobiler jag känner till (Vilket är en hel massa mobiler från LG, Nokia, Ericsson och Siemens) blir skärmen vit och har numret man ringer till (eller numret som ringer till dig) på skärmen då man talar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chronicle Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 tjena allihop .. undrar bara om och/eller när en beta eller hela modden släpps.. har läst om denna modden i stort sett sen ni hade kommit till 4:e sidan och det har gått ett litet tag nu .. skulle vara tacksam för ett svar och lycka till de här moddet kommer att äga och när jag ändå håller på att skriva, e de någon mer än jag som har ett litet problem med VC för mitt stannar helt plötsligt ibland o så måste man starta om spelet.. har haft samma fel på 2 datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Den här modden kommer att ROCKA!!! Ska nog skaffa mig VC bara för det här! Vet ni var jag kan få tag på det billigt? Hur många MB är den här modden egentligen? Skulle bli jobbigt att ladda ner det om det är på typ 100MB (Ska i o för sig få bredband snart). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Skulle bli jobbigt att ladda ner det om det är på typ 100MB (Ska i o för sig få bredband snart). WAREZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 WAREZ! han menar nog modden vc är billigast på webhallen.com, eller iaf när ja köpte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 han menar nog modden vc är billigast på webhallen.com, eller iaf när ja köpte det Hur mycket kostade det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 humm de va ganska dyrt... 389 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 De har en grymt mysig rea på GamesMix.Com just nu, endast 249kr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Andre - fixar musiken till film och trailer Naser - redigerar film och trailer Adli - boss spelar in film och trailer och ska prata i trailer och film ska göra lite mods mer Taher - pratar i filmen och trailer skribb - har gjort många mods ska översätta spelet HemuleN - fixar vapen och verktygs affärer och har gjort några mods Mud - skins Barracuda - gör mods dempaboy - mods StellHell - mods KalleR - mods Copstar - mods gör nån mod Patrik - airportarna till svenska minigun - texturing svensk racer bil tills nu Wrath - mods veewee - skyltar och sånt ^MeTaNoLiC^ - om han vill texturing sk8_tomten - får välja själv danu - bra på skinning kan göra nåt då till en pedestrian LunCh - vill bygga ICA har jag glömt nån skriv då men de som inte vill vara med säg då till vet inte om du fick med manus, om det ska va nytt ja o nån till kan ju fixa d:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 vet inte om du fick med manus, om det ska va nytt ja o nån till kan ju fixa d:D du kan få min msn, om d blir nåt...asså me manus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Om allt ska vara på svenska bör modden döpas om till GTA:Sverige. Själv tycker jag att de bör släppas i två versioner; GTA:Sverige (alla pratar svenska, all text e svensk), och GTA:Sweden (Tal på svenska med engelsk textning, samt engelska menyer). Jag tycker att det är viktigt med en bred publik, och en sån här bra mod bör ju inte vara endast för svenskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Men det blir ju lite jobbigt att texta om spelet och spela in svenska ljud.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 På listan står det att det finns nån som ändrar. Jag vill bara se till att det skulle finnas en version av GTA:Sweden som är användbar för utlänningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts