Griimn Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 (redigerad) Inget dumt menat: Ni har stavat fel på http://www.freewebtown.com/gtaswe/images/gta_swe_box.gif. På coming.. Ni har skrivit comming.. stava rätt nu det är ingen här som ids läsa va?? ifall du gör det, läs vad jag skrev nästan höst upp på den här sidan... Redigerad 24 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 det är ingen här som ids läsa va?? ifall du gör det, läs vad jag skrev nästan höst upp på den här sidan... haha oj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 en fråga vart har ni fått gta fonten ifrån/var kan man få tag på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Du kan hitta den på bla GTA Mods.com Annars heter GTA fonten 'Pricedown', vc fonten 'cage' eller 'rage italic' och SA Fonten 'Diploma' Tror det stämmer iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Här är en sak som borde ändras tycker jag. Alla palmer borde ändras till barrträd och i viss mån lövträd!!! Hur ofta ser man palmer i Sverige??? Vad jag vet finns det bara ett palmträd i hela Sverige (Som ska va nånstans i Halmstad, men jag har algrig sett den). Lite sjysta tallar och ekar alltså!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Darkjak, lika ofta man ser tjejjer åka rullgrillor i bikini i swedään Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Darkjak, lika ofta man ser tjejjer åka rullgrillor i bikini i swedään rulgrillor??? Jag har sett tjejer i Bikini här faktiskt. Några dar under sommaren. Förra året såg jag asmånga! Men ett råd i alla fall: byt ut träden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Rullgrillor, rollerblades vad du vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Här är en sak som borde ändras tycker jag. Alla palmer borde ändras till barrträd och i viss mån lövträd!!! Hur ofta ser man palmer i Sverige??? Vad jag vet finns det bara ett palmträd i hela Sverige (Som ska va nånstans i Halmstad, men jag har algrig sett den). Lite sjysta tallar och ekar alltså!!! finns i helsingborg om jag inte minns helt fel, vid stranden! borta vid lyxhusen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Här är en sak som borde ändras tycker jag. Alla palmer borde ändras till barrträd och i viss mån lövträd!!! Hur ofta ser man palmer i Sverige??? Vad jag vet finns det bara ett palmträd i hela Sverige (Som ska va nånstans i Halmstad, men jag har algrig sett den). Lite sjysta tallar och ekar alltså!!! Det håller jag med till 100% Och så borde man nog ändra alla lättklädda personer så att det får lite varmare kläder på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Det håller jag med till 100% Och så borde man nog ändra alla lättklädda personer så att det får lite varmare kläder på dig! Bor du i fjället eller??? Folk går faktiskt omkring lättklädda i Sverige under sommrarna. Det lär ta evigheter att byta ut alla bikiniskins mot mer "nordiska" kläder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Det hade vart soft om man kunde byta ut regndropparna mot snöflingor så att det ser ut som om det snöar istället för att det regnar Akta snabba klimatändringar ^^ Nee men det med träden är ju ett måste! En annan grej som jag tycker ska vara med angående kläder osv, man borde fixa ett "Svensson" par med husvagn och matchande träningsoveraller! Kan det bli mer svenskt? Sen kan man ju slänga in istället för glassfabriken t.ex. Göteborgs Kex (Kungälsv stolthet ) Då hade jag lätt spelat det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Hur går det med GtaSE nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Det hade vart soft om man kunde byta ut regndropparna mot snöflingor så att det ser ut som om det snöar istället för att det regnar Akta snabba klimatändringar ^^ Nee men det med träden är ju ett måste! En annan grej som jag tycker ska vara med angående kläder osv, man borde fixa ett "Svensson" par med husvagn och matchande träningsoveraller! Kan det bli mer svenskt? Sen kan man ju slänga in istället för glassfabriken t.ex. Göteborgs Kex (Kungälsv stolthet ) Då hade jag lätt spelat det... Byt ut tryckeriet mot Aftonbladet. Och istället för Göteborgskex bör man fixa Cloetta, Marabou eller Ahlgrens Bilar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Byt ut tryckeriet mot Aftonbladet. Och istället för Göteborgskex bör man fixa Cloetta, Marabou eller Ahlgrens Bilar! Varför inte hemglass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Hemglass är ju glassfabriken? Alltså ersätter glassfabriken i vc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Och istället för Göteborgskex bör man fixa Cloetta, Marabou eller Ahlgrens Bilar! nee Ahlgrens bilar skall ju vara där "Sunshine Autos" är *fniss* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Ville bara säga att jag skrivit en förslagstopic på forumet. Har du något förslag så är det bara att skriva här: Förslagstopicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 (redigerad) Hej era små kötbullar jag har gjort lite radiokanaler men bara en är 95MB!!!!!! Så ta hellre hem ett litet program som heter radio station decoder och ändra Vcpr.adf(?) till en mp3 med det programmet jag ändra den för den kanalen e sämst jaja sen öppnar ni bara vilket ljudredigerarprogram som helst och ta bort allt ljud i den filen och importera in mp3 filer i den .....(skrivkramp)... sen sparar man bara och kör programmet igen så mp3n blir en adf (tror dom heter det) och flytta in i audio mappen kanske va off topic men ändå det var allt KAN JAG GÖRA ETT SKIN SOM ERSÄTTER COLONEL CORTEZ??? Edit:jaha ... nää jag skiter i det Redigerad 30 augusti, 2004 av Folke_fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Jag förstod inte direkt vad du sa... Du får gärna ta om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts