Jump to content

Grand Theft Auto Sweden

GtA FrEaK
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Här är en sak som borde ändras tycker jag.

Alla palmer borde ändras till barrträd och i viss mån lövträd!!!

Hur ofta ser man palmer i Sverige???

Vad jag vet finns det bara ett palmträd i hela Sverige (Som ska va nånstans i Halmstad, men jag har algrig sett den).

Lite sjysta tallar och ekar alltså!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag vet finns det bara ett palmträd i hela Sverige (Som ska va nånstans i Halmstad, men jag har algrig sett den).

finns i helsingborg om jag inte minns helt fel, vid stranden! borta vid lyxhusen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det håller jag med till 100%

Och så borde man nog ändra alla lättklädda personer så att det får lite varmare kläder på dig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det håller jag med till 100%

Och så borde man nog ändra alla lättklädda personer så att det får lite varmare kläder på dig!

Bor du i fjället eller???

Folk går faktiskt omkring lättklädda i Sverige under sommrarna.

Det lär ta evigheter att byta ut alla bikiniskins mot mer "nordiska" kläder!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det hade vart soft om man kunde byta ut regndropparna mot snöflingor så att det ser ut som om det snöar istället för att det regnar ^_^

Akta snabba klimatändringar ^^

Nee men det med träden är ju ett måste!

En annan grej som jag tycker ska vara med angående kläder osv, man borde fixa ett "Svensson" par med husvagn och matchande träningsoveraller! Kan det bli mer svenskt? Sen kan man ju slänga in istället för glassfabriken t.ex. Göteborgs Kex (Kungälsv stolthet :D) Då hade jag lätt spelat det...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det hade vart soft om man kunde byta ut regndropparna mot snöflingor så att det ser ut som om det snöar istället för att det regnar <_<

Akta snabba klimatändringar ^^

Nee men det med träden är ju ett måste!

En annan grej som jag tycker ska vara med angående kläder osv, man borde fixa ett "Svensson" par med husvagn och matchande träningsoveraller! Kan det bli mer svenskt? Sen kan man ju slänga in istället för glassfabriken t.ex. Göteborgs Kex (Kungälsv stolthet :lol:) Då hade jag lätt spelat det...

Byt ut tryckeriet mot Aftonbladet.

Och istället för Göteborgskex bör man fixa Cloetta, Marabou eller Ahlgrens Bilar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej era små kötbullar jag har gjort lite radiokanaler men bara en är 95MB!!!!!!

Så ta hellre hem ett litet program som heter radio station decoder och ändra Vcpr.adf(?) till en mp3 med det programmet jag ändra den för den kanalen e sämst jaja sen öppnar ni bara vilket ljudredigerarprogram som helst och ta bort allt ljud i den filen och importera in mp3 filer i den .....(skrivkramp)... sen sparar man bara och kör programmet igen så mp3n blir en adf (tror dom heter det) och flytta in i audio mappen kanske va off topic men ändå

>_<B) det var allt ;)>_<

KAN JAG GÖRA ETT SKIN SOM ERSÄTTER COLONEL CORTEZ???

Edit:jaha ... nää jag skiter i det

Redigerad av Folke_fisk
Länk till kommentar
Dela på andra sidor