xPisc Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Ville bara säga att det är ny design. Sidan är dock fortfarande rätt så buggig och det ska försökas fixas under den kommande veckan http://gtaswe.xpisc.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 ok alla som har gjort mods skriv alla modsen ni har gjort här och ^MeTaNoLiC^ ta bort moden från forumet skicka den till mig genom msn la den där för att jag har tagit bort msn och tänker inte installera det igen.. trodde inte att det gjorde så mycket eftersom mina svenska pengar finns på gtamods sedan länge.. ladda ner dom nyaste pengarna så tar jag bort dom från forumet sen.. har gjort pengarna och Volvo (sunshine autos) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 la den där för att jag har tagit bort msn och tänker inte installera det igen.. trodde inte att det gjorde så mycket eftersom mina svenska pengar finns på gtamods sedan länge.. ladda ner dom nyaste pengarna så tar jag bort dom från forumet sen.. har gjort pengarna och Volvo (sunshine autos) volvo brandt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Denna frågan kanske redan någon har frågat men, Kommer man att ladda ner varje liten grej för sej eller kommer de att bli en stor nedladdning med manuell eller automatisk installering? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 ang hemsidan så är coming med 1 M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 volvo brandt eller? nej.. bara volvo rent allmänt.. finns ju så många olika.. brandt, bilia o allt vad det kallas.. tänkte göra volvo brandt till en början men det fick bli bara volvo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 nej.. bara volvo rent allmänt.. finns ju så många olika.. brandt, bilia o allt vad det kallas.. tänkte göra volvo brandt till en början men det fick bli bara volvo ja det går väll ann, men jag har för mig att volvo brandt här i Trollhättan säljer mer än bara volvo bilar. Men jag kanske har fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 ja det går väll ann, men jag har för mig att volvo brandt här i Trollhättan säljer mer än bara volvo bilar. Men jag kanske har fel! säljer väl renault oxå som alla andra volvoställen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Är det någon som ändrat radarn och laddningsbilden än? Tänkte också att vi kunde ändra bilden som kommer fram när man stänger av Vice City. Där kanske alla som hjälpt till med modden vara uppskrivna (inspirerat av Myriad Islands). Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 ok, alla som har gjort mods, skriv alla modsen ni har gjort här; Swe-Bussen Malmö bussen o polisbilen (v70n) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 svenskt skin till orginalsnutbilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 sluta gör en massa morderna mobiler det utspelar sej ju ca 86 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Som många andra frågat (jag orkar inte gå igenom hela topicen) kommer det var många moddar eller kommer man få ner en instalations fil och så sköter den allt själv? Om nån inte fattar så; Kommer det vara manuelt eller automatiskt? Instalationen alltså då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 INstaller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Inget dumt menat: Ni har stavat fel på http://www.freewebtown.com/gtaswe/images/gta_swe_box.gif. På coming.. Ni har skrivit comming.. stava rätt nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 jo tack, vi vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 jo tack, vi vet Ok.. Sorry ifall ni blev sura. Titta ifall min mod kanske går att använda till gta sweden: http://www.gtamods.com/index.php?ModID=348&Act=View Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 ser det inte väldigt... genomskinligt ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Ok.. Sorry ifall ni blev sura. Titta ifall min mod kanske går att använda till gta sweden: http://www.gtamods.com/index.php?ModID=348&Act=View det vanliga e nog snyggare tycker ja i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 det vanliga e nog snyggare tycker ja i alla fall! Tycker du? Det tycker inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts