skribb Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Hej. Jag tycker att någon som kan borde göra om sunshine autos till Bilbolaget Är inte typ Eneqvist eller Bilia mer känt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jappiz Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 nej, gör det till fyndbörsgaraget ( där alla fyndbilar finns med i tidningen bilsport ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 DENNA BORDE PINNAS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Metanol: Det tycker jag att den ska... Kan du inte ladda upp en screen så kan ju mr. freak kolla o godkänna han fick hela modden för lääänge sen.. när det här projektet var nytt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Vet inte riktigt vad som måste göras så... Aja ok.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 DENNA BORDE PINNAS! vaffö då då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Den här modden är stor ambitiös och, så klart UNIK!!! Blir kul då SA kommer och man bygger om hela skiten till Sverige!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Det är lite vågaktigt att ge ut ett exsagt realeas datum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Fixade en subdomän från min domän: http://gtaswe.xpisc.se Sidan är den gammla o allt kommer bli nytt...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Har spanat in sidan. Vore det inte bättre om pengabuntorna skulle innehålla tjugor??? Dom e ju astjocka, och man får bara 30 dollar per bunta (300:- ungefär). Dessutom bör man ju multiplicera allt med 10!!! Lite få screens tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) klaga inte på mina pengar det är ju ett spel, allt behöver inte efterlikna verkligheten till punkt o pricka.. men men, ska se om jag orkar göra en med tjugor... edit: det orkade jag funderar på att ändra pengarna på hotelrummet från 100-lappar till 500-lappar oxå.. edit 2: när jag försökte scanna in en 500-lapp sa photoshop att det inte stödjer the unauthorized processing of banknote images hehe.. så det gick inte att scanna in :'( rädda för falska sedlar är dom tydligen.. Redigerad 20 augusti, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) *borta* Redigerad 21 augusti, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jappiz Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 klaga inte på mina pengar det är ju ett spel, allt behöver inte efterlikna verkligheten till punkt o pricka.. men men, ska se om jag orkar göra en med tjugor... edit: det orkade jag funderar på att ändra pengarna på hotelrummet från 100-lappar till 500-lappar oxå.. edit 2: när jag försökte scanna in en 500-lapp sa photoshop att det inte stödjer the unauthorized processing of banknote images hehe.. så det gick inte att scanna in :'( rädda för falska sedlar är dom tydligen.. lär ju finnas någon bild på google.com med en bild på en 500-lapp ska du se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kacke90 Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 här är femhundra sedlar http://www.papier-monnaie.org/images/billets/b31/b31_0446a.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 nej det är bara 2 hahahha den var kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kacke90 Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 den va fan bra hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 ok, thx.. har uppdaterat modden nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) *borta* Redigerad 21 augusti, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 och här e den.. nu är det alltså tjugor på gatan och femhundringar på hotellet .. ok alla som har gjort mods skriv alla modsen ni har gjort här och ^MeTaNoLiC^ ta bort moden från forumet skicka den till mig genom msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Jag har gjort AK5 :an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts