Lord_Lime Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 varför inte denna? http://w1.316.telia.com/~u31608446/ambsjvaas/8934.jpg om det skulle göras en så borde det ju bli en volvo för den är ju mest svensk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Kan jag vara med? Jag kan göra pengarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Tyvärr, pengarna är redan gjorda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pr4y3r Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Har ni aldrig sett en ambulans? Så här ser de ut : http://w1.316.telia.com/~u31608446/ambsjvaas/8935.jpg Japp klart dom ser ut sådär. Har aldrig sett nåra andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mephisto Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Ni måste ju byta ut Rhinon mot en Stridsvagn 122 Ser fram emot Gta:Sweden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Tyvärr, pengarna är redan gjorda. Åh.. Finns det något annat jag kan göra då? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Att byta Rhinon är ett måste!!! Den ser ju ut som en leksak för treåringar. Med ambulansen tycker jag att ni ska göra så här: gör den översta, fast gul som den nedre. Volvo ska det va, inte nåt tyskt skräp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 jag skulle vilja vva me men kan int så mycket! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 wtf finns de volvoambulanser!!?!?!? det hade jag då ingen aning om Det e la vanligast me volvo ambulanser (bor i göteborg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Det e la vanligast me volvo ambulanser (bor i göteborg) Nja men OLA ambulanserna, är dom volvo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 eftersom jag har gjort polisbil v70 texturer så, ja... troligen gör jag en sån Ok, fattar nu, du e sur för jag inte tar dina texturer, då kan jag säga dig att dem är åt helvete. jag har fan inte bett om några texturer. Skribb har fanimej rätt, du har svårt att hålla en bra attityd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Det e la vanligast me volvo ambulanser (bor i göteborg) Jag tycker att det är fler Chevrolet och Mercedes-ambulanser än Volvo-ambulanser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Finns det något jag kan göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Tja, vad KAN du göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Tja, vad KAN du göra Jag kan Texturera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Vet inte riktigt vad som måste göras så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Hej. Jag tycker att någon som kan borde göra om sunshine autos till Bilbolaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Hej. Jag tycker att någon som kan borde göra om sunshine autos till Bilbolaget jag har gjort om det till Volvo.. om det ska användas vet jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Hej. Jag tycker att någon som kan borde göra om sunshine autos till Bilbolaget Bilbolaget??? Inte hört talas om det förr. Men jag tycker att man bör göra om det till nått med typisk svensk klang... Svenssons Volvo o Saab kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Metanol: Det tycker jag att den ska... Kan du inte ladda upp en screen så kan ju mr. freak kolla o godkänna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts