Donkeey Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 jag måste bara ha det när det kommer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Någon som vill ta över mitt jobb att göra Göran Persson? Jag suger verkligen på att göra skins... PS. Sluta lägg upp massor av bilder! Ha den som signatur istället! DS. Jag tar gjärna över skinning arbetet på din göran persson ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Vad tycker ni om min svenska brandman?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Bra, men för få detaljer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Vad tycker ni om min svenska brandman?? för lite detaljer.. kolla denna http://www.bengtsfors.nu/foto/bf-brandman-031130.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pr4y3r Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 asså är denna modden organiserad bra ?? alla visar lixom deras bilder på vad dom har gjort här , har ni ingen hemsida till gta:sweden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 (redigerad) Prayer, besök sidanHär! Den är fortfarande under konstruktion för freaakk vill ha den som SA Ni som moddar, jag vill ha era screens... adda mig på msn era latmaskar! EDIT: Det kommer bli fult i uppdragsfilmerna där dom inte kör modellerna utan vanliga filmer... (om mdom nu gör det) Då kommer det ju inte va persson utan orginal gubben... ^^ Redigerad 7 augusti, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Men hallå ska ni inte börja jobba? tiden snart ute *vi behöver en beta tester *en som kan göra själva installeringen *aktiva moddare jag kan gärna va betatestare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicke_15 Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 jag kan gärna medverka på något som ni vill modda ngt ny bil osv. jag kan göra mitt bästa. har suttit massor av tid under sommar o lärt mig programmet. Just denna vecka och nästa vecka blir svårt att hjälpa men efter det är jag typ ledig flera timmar och kan ägna mig åt modelleringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 jag kan gärna va betatestare The Sims nörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 The Sims nörd Va snackar du om??? Du vet väl att pimp betyder hallick... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 EDIT: Det kommer bli fult i uppdragsfilmerna där dom inte kör modellerna utan vanliga filmer... (om mdom nu gör det) Då kommer det ju inte va persson utan orginal gubben... ^^ Knasboll. Det är separata modeller och skins för karaktärerna in-game och i mellansekvenser. Det är ju bara att byta ut mellansekvens-modellerna också. Så gjorde jag förut när jag mixtrade lite, plättlätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 The Sims nörd vadå the sims nörd jag hatar sims Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Eftersom Copstar ska hjälpa mig med texturerna på bilen som jag har visat i min lilla tråd, tänkte jag börja på en ny bil. Då tänkte jag att det är lika bra att göra en bil till GTA Sweden. Vilken bil vill ni att jag ska göra? Xpisc: Varför har du en bild av min Siemens mobil på hemsidan? Skulle vi inte ha en Sony Ericsson? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Då tänkte jag att det är lika bra att göra en bil till GTA Sweden. Vilken bil vill ni att jag ska göra? En Koenigsegg skulle vara bra.. men den är svår! Men den är ju svensk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 12 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Eftersom Copstar ska hjälpa mig med texturerna på bilen som jag har visat i min lilla tråd, tänkte jag börja på en ny bil. Då tänkte jag att det är lika bra att göra en bil till GTA Sweden. Vilken bil vill ni att jag ska göra? Xpisc: Varför har du en bild av min Siemens mobil på hemsidan? Skulle vi inte ha en Sony Ericsson? GTA_Erik gör en nokia 7250i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 (redigerad) Men jag har ju gjort en Sony Ericsson redan. Kan vi inte använda den? Edit: Några fler förslag på bilar? Redigerad 12 augusti, 2004 av GTA_Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 12 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Men jag har ju gjort en Sony Ericsson redan. Kan vi inte använda den? Edit: Några fler förslag på bilar? låt mig se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 12 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Här: adda mig på msn vill snakka min msn är gtafreakrrnu@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts