Jump to content

Grand Theft Auto Sweden

GtA FrEaK
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Prayer, besök sidanHär!

Den är fortfarande under konstruktion för freaakk vill ha den som SA :D

Ni som moddar, jag vill ha era screens... adda mig på msn era latmaskar!

EDIT: Det kommer bli fult i uppdragsfilmerna där dom inte kör modellerna utan vanliga filmer... (om mdom nu gör det)

Då kommer det ju inte va persson utan orginal gubben... ^^

Redigerad av xPisc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EDIT: Det kommer bli fult i uppdragsfilmerna där dom inte kör modellerna utan vanliga filmer... (om mdom nu gör det)

Då kommer det ju inte va persson utan orginal gubben... ^^

Knasboll. :P

Det är separata modeller och skins för karaktärerna in-game och i mellansekvenser. Det är ju bara att byta ut mellansekvens-modellerna också. Så gjorde jag förut när jag mixtrade lite, plättlätt. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom Copstar ska hjälpa mig med texturerna på bilen som jag har visat i min lilla tråd, tänkte jag börja på en ny bil. Då tänkte jag att det är lika bra att göra en bil till GTA Sweden. Vilken bil vill ni att jag ska göra?

Xpisc: Varför har du en bild av min Siemens mobil på hemsidan? Skulle vi inte ha en Sony Ericsson?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom Copstar ska hjälpa mig med texturerna på bilen som jag har visat i min lilla tråd, tänkte jag börja på en ny bil. Då tänkte jag att det är lika bra att göra en bil till GTA Sweden. Vilken bil vill ni att jag ska göra?

Xpisc: Varför har du en bild av min Siemens mobil på hemsidan? Skulle vi inte ha en Sony Ericsson?

GTA_Erik gör en nokia 7250i7250i_l_241612_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor