Donkeey Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 ska ni göra om hela vc till sverige...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 (redigerad) Jag behöver lite grymma screens till siten... Skicka ingame bilder från det ni gjort! msn: xpisc@hotmail.com mail: alex@xpisc.se hemsida: www.xpisc.se forum: www.xpisc.1go.dk/ibp EDIT: Siten Den är under uppbyggnad! 1.3 forum finns också men jag ska byta till ipb 2.0 Redigerad 30 juli, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 31 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Jag behöver lite grymma screens till siten... Skicka ingame bilder från det ni gjort! msn: xpisc@hotmail.com mail: alex@xpisc.se hemsida: www.xpisc.se forum: www.xpisc.1go.dk/ibp EDIT: Siten Den är under uppbyggnad! 1.3 forum finns också men jag ska byta till ipb 2.0 lägg fler bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Sa ju att jag behövde fler bilder från dom som gör bilarna o allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 fan vad tufft jag vill mörda persson... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Lagt av,eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 3 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Men hallå ska ni inte börja jobba? tiden snart ute *vi behöver en beta tester *en som kan göra själva installeringen *aktiva moddare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtaleksand Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Jodå jag kan vara med och hjälpa till....kan inte så mycket än men jag sitter framför zmodler och sånt 24_7...så ja bara säg till.....Leksand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 freak, det är svårt att veta vad som ska göras om ingen säger vad man ska göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Men hallå ska ni inte börja jobba? tiden snart ute *vi behöver en beta tester *en som kan göra själva installeringen *aktiva moddare pax för betatestare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Jag skulle gärna hjälpt till med texturer, men man blir lite omotiverad när man får "Du kan väl göra nån civil eller nåt" på sig. Inte så trevligt att anstränga sig när vem som helst kan sitta och jobba som f^n på samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 (redigerad) asså ska ni göra ett helt nyt spel av vice city eller ska ni moda över hela spelet? Redigerad 4 augusti, 2004 av Fire-Skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 asså ska ni göra ett helt nyt spel av vice city eller ska ni moda över hela spelet? ö modda över spelet så klart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Någon som vill ta över mitt jobb att göra Göran Persson? Jag suger verkligen på att göra skins... PS. Sluta lägg upp massor av bilder! Ha den som signatur istället! DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 4 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 (redigerad) Någon som vill ta över mitt jobb att göra Göran Persson? Jag suger verkligen på att göra skins... PS. Sluta lägg upp massor av bilder! Ha den som signatur istället! DS. titta vad som behöver jobbas med och fråga om det är upptaget om inte så kan ni ta jobbet t.e.x persson är nu ett jobb om nån vill. vart är hemulen han skulle ha översatt gta vc till svensk vet nån vart han är? och GTA_Erik du är bra på modell börja göra svenska bilar LunCh vad hände med din ICA Redigerad 4 augusti, 2004 av GtA FrEaK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Okej, jag får se om jag hinner. Jag håller på med en bil just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 behövar kanske inte byta ut hela staden helt o hålet men man kan ändra vissa hus iaf, t ex stadshuset i stockholm måste juh va med, kanske slotett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Ska man vara Tony Olsson eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Nej, man spelar som en fiktiv, svensk brottsling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MATRIX Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Ska man vara Tony Olsson eller? Han kanske kan ersätta Lance Vance Dance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts