dempaboy Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Nån mer? jag har men det blev inge snyggt. fast det är ju i och för sig (stavning?) min första mod. vi måste ersätta candy suxxx med nån svensk tjej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 jag har men det blev inge snyggt. fast det är ju i och för sig (stavning?) min första mod. vi måste ersätta candy suxxx med nån svensk tjej Borde inte Robinson-Emma eller BB-Linda passa med den modellen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Borde inte Robinson-Emma eller BB-Linda passa med den modellen? nån av dom kan nog vara bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 varför inte Victoria Silvstedt? hon är lite mer "etablerad" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Jag kanske skulle kunna göra skins, och översätta texten på nårra skyltar (dom som är mellan broarna å sånt) EDIT: jag gjorde lite grejjer: det var ju bara lite random utsatta bilder, och varför är det bara polisgrejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 kanske för att på brickorna e ju sveriges krona typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Nu får ni ta och lägga ner inte mer GTA: sweden... Det här har ni försökt med 2 gånger (om inte fler) och aldrig lyckats... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 13 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Nu får ni ta och lägga ner inte mer GTA: sweden... Det här har ni försökt med 2 gånger (om inte fler) och aldrig lyckats... gå och göm dig nu så funkar det ia med oss så stick och göm dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Nu får ni ta och lägga ner inte mer GTA: sweden... Det här har ni försökt med 2 gånger (om inte fler) och aldrig lyckats... gör något själv fölr en gångs skull...på gtamods klagar du på varenda mod som du inte gjort...gör något själv istället för att bara tyckt skit om andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 (redigerad) uppdatering: janna svenson kommer att ingå i modden edit: om nån orkar göra klart den Redigerad 13 maj, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 ska ni göra om candy suxxx till henne eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 skriv era namn ni som är med så vi vet och när spelet har kommit ut ska det släppas en cd cover som mikolan har gjort ja jag e med! måste ba fixa skärmen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 det var ju bara lite random utsatta bilder, och varför är det bara polisgrejer haha oj, förlåt... jag la bara upp en gammal bakgrund, som jag gjorde för ett bra tag sen, då jag typ bara hade svenska polisgrejjer till VC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 14 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 hej jag vill fråga om tillåtelse till alla dessa personer att ha deras svenska modar i min sida: KalleR-Polisbil StellHell-Postbox,Telefon,Enforcer,Maverick LunCh-Ok Q8,Scan Ebeeto-H&M minigun-Hotring racer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Det blir nog svårt att kontakta Ebeeto. har inte sett honom på ett bra tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 hej jag vill fråga om tillåtelse till alla dessa personer att ha deras svenska modar i min sida: KalleR-Polisbil StellHell-Postbox,Telefon,Enforcer,Maverick LunCh-Ok Q8,Scan Ebeeto-H&M minigun-Hotring racer Lugnt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 lungt om du anger mig som skapare av den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dracc Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Svinhäftigt Projekt juh!... skulle gärna hjälpa till om jag kunde nåt om modding...!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Jag skulle kunna vara med, du har ju min msn så vi kan väll snacka vidare där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts