xero_oscar Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 ni som vill vara med så skriv in här vad ni kan hjälpa till med jag har redan startat men vi ska göra hela gta till svensk inte bara texten de som är med just nu är Baracuda och mikolan jag kan fixa ikoner och en cd-crack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 14 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 jag kan fixa ikoner och en cd-crack jag reser imorron och då har vi 3 extra bosser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 När kan man räkna med att moden blir klar? Typ i jul eller? Verkar som hela projeket börjar dö ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Öj öj öj!! Stopp där! Inget crack-snack..R* har sagt att all modifiering av .exe filen är absolut förbjudet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xero_oscar Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Öj öj öj!! Stopp där! Inget crack-snack..R* har sagt att all modifiering av .exe filen är absolut förbjudet.. ok, men jag kan fixa nya ikoner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 14 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 ok, men jag kan fixa nya ikoner hej dpå jag ska resa idag ni vet vem som tar över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Du kortfattade varelse, hur länge skall du vara borta från vårat moderland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 ok, men jag kan fixa nya ikoner har redan fixat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MATRIX Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 har redan fixat... Hur ser dom ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Öj öj öj!! Stopp där! Inget crack-snack..R* har sagt att all modifiering av .exe filen är absolut förbjudet.. crackar till spel är lagliga bara du har köpt spelet!!!! dom är till för att slippa repa upp skivorna!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Nepp! Inte med GTA. R* har sagt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 varför finns det isåfall crackar till vc å om dom hade vare olagliga så skulle dom inte få hostrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 varför finns det isåfall crackar till vc å om dom hade vare olagliga så skulle dom inte få hostrar. LoL. Det finns ju folk som "hostar" olagliga saker också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 LoL. Det finns ju folk som "hostar" olagliga saker också. men om dom vore olagliga så skuklle polisen stänga hemsida....men det kan dom inte iom att cracks är lagliga. å sen så tyck ja att dt blir ett jävla liv om nån undrar var man kan dra hem spel....för det är också laglit att ladda hem spel å sånt via fildelningsprogram. man får bara inte dela ut copyright skyddat material. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 crackar till spel är lagliga bara du har köpt spelet!!!! dom är till för att slippa repa upp skivorna!!!! Men gta ligger på två skivor och man måsta ha en skiva i när man spelar och då hjälper inte cracket en om man är laglig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Men gta ligger på två skivor och man måsta ha en skiva i när man spelar och då hjälper inte cracket en om man är laglig. ja om du kör me en bakup crack som gör att du kan spela med en bränd cd. men det finns även nu cd cracks = du behöver inte ha nån cd i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Men det är inte lagligt att göra en kopia av ett spel även om du äger det. Köp spel var ärliga annars kanske ingen vill göra fler spel i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Lord_Lime, ifall du läser igenom licensavtalet så står det klart och tydligt att all modifiering av filne gta-vc.exe ej är tillåten, så crack till vice city = olagligt. Det finns fortfarande lösningar, man kan göra en loader, då modifierar man inte gta-vc.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Mikolan är alltid smart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 30 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Mikolan är alltid smart... hej tillbax ,vad har hänt med gta swe har den dött ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts