darkjak Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 en auto installer tror jag det blir iaf hur går det med arbetena? hoppas det blir det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoppie Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Mest fantasier. Det är ett stort uppdrag att "skinna" storyn det kommer ta längre tid en vad ni tror, jag var själv med och fixade till half-life så det blev Counter-strike. tro mig det tar flera år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 hur långt har ni kommit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Vem ska jag ladda upp min ak5: a till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Vem ska jag ladda upp min ak5: a till? Kan man få en screen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 ok här har du en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 (redigerad) ok här har du en STÖRRE!!! JAG SER INTE!!! Förresten, undrar om han som gjorde cykeln till GTA:Sweden skulle kunna lägga till den till GTA:Dark Angel... Redigerad 10 juli, 2004 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 (redigerad) ska fixa det Redigerad 10 juli, 2004 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Jag känner för att bygga på mitt stadshus igen , är det nåt intresse om den bli klar eller inte? Vart ska gta: sweden utspela sig? litauens ghetto såklart. är du helt tappad i marken eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 litauens ghetto såklart. är du helt tappad i marken eller ? Han menar om det är nån specifik stad!!! SLUTA KAXA DIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Han menar om det är nån specifik stad!!! SLUTA KAXA DIG!!! w0rd...... w0rd....... jag kanske kan göra nånting åt gta:swe eftersom gta3:sweden verkar ha dött jag kan: skinna testa ( mer än gärna ) flasha ( .swf, flash ) göra sidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 jag kanske kan göra nånting åt gta:swe eftersom gta3:sweden verkar ha dött ja död som en sten..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Jag har för mig att nån gjorde en cykel till GTA:Sweden... Undrar om den personen vill adda den till GTA:Dark Angel... Hör då av dig till GTA:DA tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Jag har för mig att nån gjorde en cykel till GTA:Sweden... Undrar om den personen vill adda den till GTA:Dark Angel... Hör då av dig till GTA:DA tråden!!! men du o ditt tjatande om ditt Dark angel! det var Wrath som gjorde en hojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MATRIX Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 men du o ditt tjatande om ditt Dark angel! det var Wrath som gjorde en hojj Hur ser cyken ut? Vill ha en bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 tycker detta liknar mer Grand Theft Auto: Stockholm än Sverige, den där stadion skulle kunna vara Nya Ulliv (största arenan) sen varför inte IFK Göteborgare?? Förresten finns det en massa gäng i sverige, Hells Angels som mc, finns mod på det...O.G, X-Team, Albanligan och SvenskaMaffian där har ni flera gäng! Äh det ska vara Firman (AIK) som Haitians och nå Malmö/Göteborgs lag eller Djugårn som Cubans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoppie Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Äh det ska vara Firman (AIK) som Haitians och nå Malmö/Göteborgs lag eller Djugårn som Cubans... eller hur. aik är ett måste för dom äär ju "våldsammast" dom ska vara haitains eller cuban's lutar åt haitians. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 (redigerad) men du o ditt tjatande om ditt Dark angel! det var Wrath som gjorde en hojj håller på EDIT: iaf kan vi inte posta alla mods i första posten...? då blir det ju lättare att testa och så... lr så kan ju nån uploada dom och ge länkar till alla medlemar/arbetare... det är vad jag tycker. Redigerad 12 juli, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Nu vill vi allt se fler updates Fler SCREENS!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Nu vill vi allt se fler updates Fler SCREENS!! w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts