Wrath Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 (redigerad) Realese datum fastställd 28 september Redigerad 7 juli, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 2 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Realese datum fastställd 28 augusti 28 september för mer tid da Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 inte för att jag kan modda eller så men angående globen skulle man inte kunna göra om memorial stadium eller vad det heter till globen isof..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 inte för att jag kan modda eller så men angående globen skulle man inte kunna göra om memorial stadium eller vad det heter till globen isof..... Det blir nog fruktansvärt svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Behöver ni nåt skin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 (redigerad) gör några skin(s) till forgängare btw Gta Freak sa att jag skulle skriva detta: han ska till spanien så här är dom dom tar hand om saken: Gta Freak 1st boss ( ska till spainen ) skribb 2nd boss LunCh 3rd boss Wrath 4th boss och arbetet skulle vara klart 28 september tror jag han sa ( inte säker ) bara så att ni vet Redigerad 6 juli, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 kan man få reda på va ni ska ha för svenska bilar med ? en volvo V70 va jag har fattat iaf....... men kan ni inte göra en typ Volvo240 ? Tänkte göra en jag men jag hittade inga bra bilder........... så d fick bli en 760 (se min tråd Volvo 740/60) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 jag fyller år 28 augusti ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Jag känner för att bygga på mitt stadshus igen , är det nåt intresse om den bli klar eller inte? Vart ska gta: sweden utspela sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pr4y3r Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 ser fram emot detta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 jag fyller år 28 augusti ! jaha jag fyller år om 4 dagar... on topic nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Jag kan göra lite skins...... dom är kanske inte så snygga jajaja vi få se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Det finns några som håller på med Volvo!!! Och en gör ett Gripen!!!!! Kanske man kan dra in dom i projektet också??? Och jag ställer återigen frågan: ska man ladda ner alla moddar sepperat, eller kommer allt att finnas som ett enda paket??? Skulle bli jobbigt att ladda ner typ 100 moddar sepparat och installera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Jag tycker att det ska vara ett paket som ska ligga under stora mods på gtamods.com.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Det finns några som håller på med Volvo!!! Och en gör ett Gripen!!!!! Kanske man kan dra in dom i projektet också??? Och jag ställer återigen frågan: ska man ladda ner alla moddar sepperat, eller kommer allt att finnas som ett enda paket??? Skulle bli jobbigt att ladda ner typ 100 moddar sepparat och installera!!! ett paket skulle jag tro.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 (redigerad) om ni vill så kan jag arbeta på en volvo valp istället för ol barracks, ska jag det? =) kan göra en längre version av den för att den ska passa me col filerna till barrack Redigerad 7 juli, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 wow, inte lite att arbeta med.. Ni skulle nog behöva en FTP stor nog att kunna hosta hela gta3.img (ca 300mb) för vem orkar ladda ner massa småfiler och börja ersätta 100(000?) filer? Inte jag iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Eller auto install. Föresten är de bara gta3.img ni har ändrat i eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 tycker detta liknar mer Grand Theft Auto: Stockholm än Sverige, den där stadion skulle kunna vara Nya Ulliv (största arenan) sen varför inte IFK Göteborgare?? Förresten finns det en massa gäng i sverige, Hells Angels som mc, finns mod på det...O.G, X-Team, Albanligan och SvenskaMaffian där har ni flera gäng! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 en auto installer tror jag det blir iaf hur går det med arbetena? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts