GTA_Erik Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Ska jag göra speeders eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 28 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 (redigerad) Funkar den såhär? Den ser lite oval ut nu men det går att fixa! Jag ska åka imorgon och vara borta i tre veckor så jag kan nog inte jobba under tiden och kanske inte har tillgång till internet heller. Om ni vill ha den som den är nu så finns den här: >>Sparbanken<< skribb har redan gjort en sån GTA_Erik du kan börja med att göra göran persson istället för diaz Redigerad 28 juni, 2004 av GtA FrEaK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Visst ska vi oxå ändra i american.gxt så det blir svensk text allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 28 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 (redigerad) Visst ska vi oxå ändra i american.gxt så det blir svensk text allt? hemulen har gjort det men han verkar helt borta annars så han blockat mig på msn vad är detta http://www.gouranga.com/files/gtapl-map2-sweden.htm ????????+ Redigerad 28 juni, 2004 av GtA FrEaK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Någon som kan fixa ansiktet till skinnet? Suger Verkligen hårt på att fixa ansikten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Någon som kan fixa ansiktet till skinnet? Suger Verkligen hårt på att fixa ansikten. va ska det vara för anskikte då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Göran Persson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 så nu är jag hemma igen @ GTA_Erik adda mig på: sM_Wrath@hotmail.com och btw snygg mobil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Ska jag göra speeders eller? Gärna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 (redigerad) Hoppas det blir en snygg mod. Det ser lovande ut. När tror ni på ett ungefär att ni blir klara?????? Redigerad 12 augusti, 2004 av Skapar1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Hoppas det blir en snygg mod. Det ser lovande ut. När tror ni på ett ungefär att ni blir klara????????? Kanske på några månader.. men lägg inte upp bilder i onödan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 några screens än? @ Gta Freak borde du inte posta alla mods i första posten? bara en ide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 30 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 några screens än? @ Gta Freak borde du inte posta alla mods i första posten? bara en ide. dunno Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 1 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 (redigerad) dunno Har ni slutat med detta eller och Wrath logga in direkt på msn Realese datum fastställd 28 augusti Redigerad 1 juli, 2004 av GtA FrEaK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Har ni slutat med detta eller och Wrath logga in direkt på msn Realese datum fastställd 28 augusti måste bara fråga vad det är för något som vi har gjort. vad har du gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 måste bara fråga vad det är för något som vi har gjort. vad har du gjort? En FLÄSKkottlet så klart!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Här nu e AK5: an klar. Jag struntade i att ändra weapons.dat spelet hängde sig ibland då..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Här nu e AK5: an klar. Jag struntade i att ändra weapons.dat spelet hängde sig ibland då..... snygg! kan du skicka till mig? iaf om du har msn messenger så här är min adress: sM_Wrath@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Ska ni ha med systembolaget i modden??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halen Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Ingen lusst att va med,men de låter kul men kan ni meddela när de är klart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts