Gurgel Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 jo Volvo skrev fel Xpisc hade fixat en sida men han har jag inte sett på länge Han e på landet om du vill veta. Vet inte när han kommer hem men de blir väll någon gång detta år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Fixade en mobil lite snabbt: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Fixade en mobil lite snabbt: Snyggt , men suddigt. Vart får du texturerna till telefonen ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 (redigerad) Sökte på google. Men jag fann bara bilder framifrån, så baksidan och sidorna är silverfärgade. Redigerad 27 juni, 2004 av GTA_Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Vad ska man ha en mobil till egentligen? Replaca den stora mobilen eller? Tror det är svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Vad ska man ha en mobil till egentligen? Replaca den stora mobilen eller? Jepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 27 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Jepp. fixa bättre texturer!jepp men vad kan jag säga ur the man adda mig på msn ska hitta nåt till dig att göra gtafreakrrnu@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Vad ska man ha en mobil till egentligen? Replaca den stora mobilen eller? Tror det är svårt den stora mobilen? vart tusan finns det en sådan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 (redigerad) Han tar den av fettot/kocken i början... Redigerad 27 juni, 2004 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 den stora mobilen? e den stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 fixa bättre texturer!jepp men vad kan jag säga ur the man adda mig på msn ska hitta nåt till dig att göra gtafreakrrnu@hotmail.com Okej! Jag börjar fixa nya texturer direkt! Och så har jag ett litet projekt på gång.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Fixat! Tyvärr inga bilder på sidorna eller på baksidan: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 Fixat! Tyvärr inga bilder på sidorna eller på baksidan: snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 ojojoj snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Jag skulle kunna ta kort på en sån om jag fick låna en digtal kamera isf vilken vinkel ska bilderna vara tagna.(har en t68) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Har nu suttit och läst igenom alla sidorna i denna topic så jag vet vad som händer Men jag undrar om banken är omgjord till sparbanken eller om det bara ver ett förslag? Iaf jag har gjort om banken till sparbanken om ni vill ha med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Föreningssparbanken menar du??? Eller, eftersom att det ska va 80-tal kanske man får göra både föreningsbanken OCH sparbanken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 (redigerad) Funkar den såhär? Den ser lite oval ut nu men det går att fixa! Jag ska åka imorgon och vara borta i tre veckor så jag kan nog inte jobba under tiden och kanske inte har tillgång till internet heller. Om ni vill ha den som den är nu så finns den här: >>Sparbanken<< Redigerad 28 juni, 2004 av Dimpan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Det kanske ska stå Sparbanken också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts