GTA_Erik Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Nej, en siemens C45. (Fast den tänkte jag ha själv, fast om ni vill ha den kan ni få den. Har bara inte lyckats få till den i spelet än. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 hallå nån som vet nått som jag kan göra? kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MATRIX Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Sätt in 3:an själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MATRIX Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 jao, men tryck in en 3:a bakom bakom GTA så det blir GTA3: Sweden då passar den till gta3 moden som jag grundade igår :"> Här kan ni läsa om ni är intresserade av att hjälpa till. Sätt dit den själv!!!!!!!!Gör den själv!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Sätt dit den själv!!!!!!!!Gör den själv!!!!!! men jävla tönt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag skojar bara!!!!!!!!!!!!!!!!!! med dig sen gör du!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 en dubbelpost!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 25 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 (redigerad) back men ska gå imorgon igen, gör en nokia eller 3g mobil tycker jag , om ni ska fårga vart jag var så är det i stugan men vi kommer tillbaks när vi ska tvätta eller om det regnar mycket. har ni några förslag på mobil säg då men vad jag tycker är en lg 3g mobil den nyaste jag har en data i stugan men inte internet men gta vc funkar där vad ska jag göra där kan modda lite ju säg vad jag ska göra texturer här är allt som är gjort: Huvud rollen bytt till en ny kille:tompa väderklint Tidningar:Metro och Aftonbladet Affär i kopping centrent:VAL:Kappahl eller H&M Sunshine autos:VAL:Toyota eller Bilia Postbil eller vad det är:Svensk Postbil Postlådan:Svensk postlåda Racingbil:Svensk Polisbil:Svensk Polisbil Polisenforcer:Svensk Police Maverick:Svensk FBI:Svensk SÄPO Blod:snyggare mer riktigt NationellaInsatsstyrkan:Svensk Bensinstation:OKQ8 PIG-vakterna:Securitasvakt SecurityTruck:Securitastruck Securityvan:Securitasvan Banken:Sparbanken Hospitals:Svenskasjukhus Pengar:Svenska Polis:Svensk polis Telefon:Svensk Cherry Popper:Hemglassbilen Sjukvårdare:Svenska Ambulanssjukvardare Bikers:har HellsAngels tattuering Polisstation:Svensk Gängen:svenska fotbollsfan Fotgängare:några svenska behöver mer Redigerad 25 juni, 2004 av GtA FrEaK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 (redigerad) jag har gjort 2 st svenska fotgängare och denna: gjorde den snabbt så klaga inte EDIT: men imorn ska jag bort och så... nu ska jag iaf packa... syns på måndag iaf Redigerad 25 juni, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 (redigerad) Varsågod, Wrath: Redigerad 25 juni, 2004 av GTA_Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Varsågod, Wrath: åh, fyfan vad snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 (redigerad) Jag skickar den till dig så kan du försöka få in den i VC. Woops, har inte din mailadress. Redigerad 25 juni, 2004 av GTA_Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Varsågod, Wrath: Äg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 25 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 försök göra en nokia 3310 modernast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 här är allt som är gjort: Huvud rollen bytt till en ny kille:tompa väderklint Tidningar:Metro och Aftonbladet Affär i kopping centrent:VAL:Kappahl eller H&M ......... .......... ........... osv.. ingen sunshine autos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 25 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 ingen sunshine autos? jo nu har jag laggt dit den Sunshine autos:VAL:Toyota eller Bilia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 ingen sunshine autos? menar du ingen "volvo" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 25 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 menar du ingen "volvo" ? jo Volvo skrev fel Xpisc hade fixat en sida men han har jag inte sett på länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Ska GTA:Sweden laddas ner som en mod eller flera moddar (Postbil för sig, butik för sig OSV)??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Den lilla mobilen är en Siemens A52 va? det är en sån jag har fast vit och grå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Gör en Ericsson som är mer svensk! Eller om man ska vara lite modernare, en Sony Ericsson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Gör en Ericsson som är mer svensk! Eller om man ska vara lite modernare, en Sony Ericsson. W0RD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts