Wrath Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 (redigerad) Lite faces har ingen dött av Wrath: skulle inte alla saker ligga på samma ställe. Jag tycker att vi ska göra en ö över Vice City som ser ut som sverige. mm, det blir nog bra Redigerad 24 juni, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 ja vet inte säg vad ni tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 kollade lite på http://spc.gta.com.ua/index.htm och hittade några svenska bilar.. Saab 900i 16V -86: http://spc.gta.com.ua/screens_m/Saab%20900.jpg Volvo S80: http://spc.gta.com.ua/screens_m/volvo_s80_front.jpg http://spc.gta.com.ua/screens_m/volvo_s80_back.jpg och en 9-5 Aero finns på gta-action.com.. ifall någon bryr sig Den sida va Grym.... Men Vad Var :"> Det för Språk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 varför inte? De ska la vara Svenskt,Eller??!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 The Gateways bilar äger den där skiten spc.gta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Ska ni ändra mobilen i Vice City. Jag kan göra det om ni vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Ska ni ändra mobilen i Vice City. Jag kan göra det om ni vill. hehe, jag hade faktist tänkt göra den till en Ericsson... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Ska jag fixa den då eller? Eller ska du göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MATRIX Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Gör om logan ser för jävlig ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MATRIX Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Gör om logan den ser för jävlig ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Du behöver inte skriva två posts bara för de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MATRIX Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Jag gjorde fel på första.Kan ni göra om logan?Det skulle va snyggt med blågult!Först gult sen blått sen gult sen blått.S=gult W=blått E=gult D=blått E=gult N=blått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MATRIX Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Så,jag hittade den på nätet förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MATRIX Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 GRYM!!!! VA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MATRIX Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Ska ni ha logan eller!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Ska ni ha logan eller!!!!!!!!!!!!!! jao, men tryck in en 3:a bakom bakom GTA så det blir GTA3: Sweden då passar den till gta3 moden som jag grundade igår :"> Här kan ni läsa om ni är intresserade av att hjälpa till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Så,jag hittade den på nätet förut. Den där är Ebeetos, de får fråga honom först isf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 (redigerad) Den där är Ebeetos, de får fråga honom först isf... japp, men iaf hur långt har vi kommit? och vad ska göras? kan vi inte göra en lista eller liknande på vad som ska göras? och sen alla som är med kan ju joina Gta Sweden forumet! EDIT: jag kan göra mobilen Redigerad 24 juni, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Okej. (Har fixat en själv också!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Okej. (Har fixat en själv också!) okej, en Ericcson eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts