GTaJäGaReN Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 hej hej hallå forumet!! @ Patrik: Jag öppnade main.scm, kollade runt lite och stängde efter några sekunder men jag vill ju göra uppdrag måste bara finna en guide... @ GtA FrEaK: roger.. @ Wrath: najs, fortsätt jobba @ Conzue: nja.. jag tycker att de borde bli nåt nytt teckensnitt. jag vet hur man gör dom men jag kan inte göra så snygga :"> @ Fireblade: gullig jag måste bara hitta vc i en buske.. min syrras pojkvän blir bra.. hursomhelst, fortsätt bara jobba! vi vill se mer! men kan ni inte göra Sweden till gta3 också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) men kan ni inte göra Sweden till gta3 också? kanske det men iaf snart kommer jag lägga upp en bild på mitt arbete @ Fireblade: snygg! men jag tyckte den var lite för stor... förminska så blir den nog bättre... EDIT: lite tjafs: Redigerad 23 juni, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) Nyss var ak5:an för liten och nu är den för stor Redigerad 23 juni, 2004 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Nyss var ak5:an för liten och nu är den för stor Bestäm er tänker Firblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) Nyss var ak5:an för liten och nu är den för stor min åsikt var att den var för stor... det ser nästan ut som han håller i en Grenade Launcher eller nått sånt Redigerad 23 juni, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) kanske det men iaf snart kommer jag lägga upp en bild på mitt arbete @ Fireblade: snygg! men jag tyckte den var lite för stor... förminska så blir den nog bättre... EDIT: lite tjafs: snyggt! men gör inte Barracuda också en V70? Edit: Wrat: w0rd det ser ut som en Granade Launcher! Redigerad 23 juni, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 snyggt! men gör inte Barracuda också en V70? Edit: Wrat: w0rd det ser ut som en Granade Launcher! jo, jag tror det... men gör han till GTA: Sweden isf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) Här nu är den lite mindre men dåmåste jag fixa animationerna i weapon.dat så eldslågan stämmer.... Redigerad 23 juni, 2004 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) Här nu är den lite mindre men dåmåste jag fixa animationerna i weapon.dat så eldslågan stämmer.... snygg! gw! EDIT: Gta Freak/LunCh kan jag få fixa officiel hemsida till GTA: Sweden? lr har du redan börjat/gjort en? Redigerad 23 juni, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 snygg! gw! EDIT: Gta Freak kan jag få fixa officiel hemsida till GTA: Sweden? lr har du redan börjat/gjort en? Det är ju LunCh som tagit över tills freak e tillbax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Det är ju LunCh som tagit över tills freak e tillbax japp, och om inte LunCh så jag... men iaf menade LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) la upp en sida med länkar till modden när den läggs upp visst var det ok? http://mods.1go.dk/gta_swe/index.htm Redigerad 30 juni, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Här jobbas det för fullt ser jag. Vilka mappar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mongolen Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Jag håller på med en Koenigsegg CCR Den skulle alltid kunna va me om de e ok... När den e klar asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 hmm, du har gjort samma mistag som jag... glömt dörren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mongolen Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) vaaa ...... NEEEEEEEJJJJ!!! :'( Hur fixar man de då??? Redigerad 23 juni, 2004 av mongolen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 varför har du bara en bild? man måste väll ha fram,bak,sidan,uppifrån.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 @ mongolen: ta Create>Objects>Detach och sen ta bort delarna runt dörren och börja om... @ Lord_Lime jo, men sånt ska man tänka på före man börjar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 (redigerad) håller på med en ö med butiker och hushål och sånt EDIT: iaf jag ska bort så det blir inte nått arbete på flera dagar Redigerad 24 juni, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 (redigerad) Onödigt många faces.. Lite faces har ingen dött av Wrath: skulle inte alla saker ligga på samma ställe. Jag tycker att vi ska göra en ö över Vice City som ser ut som sverige. Redigerad 24 juni, 2004 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts