Fireblade Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 hejsan! vad ska spelet gå ut på? handlingen asså? uppdragen? blir inga nya inga nya uppdrag... då måste man koda om main.scm och det är inte det lättatse.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 okej istället för en text med Nokia så tar jag Ikea? ska jag göra en? tar 3 min typ (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 kan nån säga hur man gör egna vapen? jag har bara försökt med bilar i zmodeler.. hur gör man vapen då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 kan nån säga hur man gör egna vapen? jag har bara försökt med bilar i zmodeler.. hur gör man vapen då?? Det är väll bara att dra lite sträck så det blir nåt, typ en pinne eller nåt sen göra den till en .dff fil >> sätta in i spelet (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 ok men hur sätter man in i vc? som en dff fil assa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 ok men hur sätter man in i vc? som en dff fil assa? öppnar gta3.img som du hittar i gtavc/models med IMG Tool <-- klicka för att ladda ner, ta bort skrivskyddet på gtavc mappen, gör backup på demfiler du ändrar, sen tar du t ex bort katana.dff och lägger in din mod, som måste heta katana.dff om den ska ersätta katana, inte så bra förklaring men ändå (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 kan ni inte göra Sweden till GTA3 också? ni borde göra nya uppdrag också, tråkigt med dom gammla. ( jag har inte läst hela topicen så nån kanske har sagt det innan mig.. ) jag ska iaf försöka göra nya uppdrag till gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 n' you think that's easy? Alvarligt, du kommer inte fatta ett skit av missionkodning. Om du inte redan kan? Om man hittar en guide så kanske man klarar det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 ok du vet jag hehe fixar min egna ak nu haha skit söt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The hippo Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 JAg är gärna med Har inte så mycke å göra så varför inte Kan inte Så mycket om modding lär mig gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 men då blir det ingen dff fil utan en bak, bit eller JPEG jöö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 23 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 från och med nu tills jag är tillbaka så är det LuncH som tar över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 från och med nu tills jag är tillbaka så är det LuncH som tar över ska du bort eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) sry för dubbelpost men här är bil som jag håller på med just nu... EDIT: så vad tycks? Redigerad 23 juni, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 sry för dubbelpost men här är bil som jag håller på med just nu... EDIT: så vad tycks? Den är platt och har inga dörrar.. Är det en affish? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) Den är platt och har inga dörrar.. Är det en affish? nej en model som jag gjorde på 15min och ska fixa EDIT: jag är dum i huvudet... Glömde dörrarna! tack stellhell för att du såg det Redigerad 23 juni, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 På Paketet till gtasw så kan de la för f*n inte stå med råsa miami bokstäver!!! Byt till darlarna bokstäver!!! Äkta Swedish!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 På Paketet till gtasw så kan de la för f*n inte stå med råsa miami bokstäver!!! Byt till darlarna bokstäver!!! Äkta Swedish!!!! varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Jag är 99% klar med min ak5:a bara lite fix kvar.... Så här ser den ut nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 23 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 ok allt ser bra ut jag ska bort nu och lunch tar över om han inte är här så är det wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts