LunCh Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Jag har en screen på hur min ica skylt (inte mycket men alltid något) Tror inte "glanset" ska vara kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Jag har en screen på hur min ica skylt (inte mycket men alltid något) Tror inte "glanset" ska vara kvar hur många faces är det?? btw. snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Ser snyggt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 ¨vad för program andvänder alla till och göra 3Dmodeler? jag andvänder zmodeler.. är det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 ja det är det väll jag använder också det tror dom flesta gör det här men jag vat inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 jag kan vara med om jag får såklart jag e osse bra på att göra skins o har ett helt galleri med skins..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Vad finns det å göra ? Som ni vet har jag givit upp stadshuset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Jag har en screen på hur min ica skylt (inte mycket men alltid något) Tror inte "glanset" ska vara kvar snygg som fan... hur lyckas du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Ja skit snyggt faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 hallå! vad ska jag göra?? jag vill lära mig och göra egna skins.. hur gör man det? kan nån bara kortfatta sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Jag har en screen på hur min ica skylt (inte mycket men alltid något) Tror inte "glanset" ska vara kvar Onödigt många faces.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 fin fint mera mera screens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 kanske denna kan va med i gta swe till en Nokia butik eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 nokia är ju finskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 hallå! vad ska jag göra?? jag vill lära mig och göra egna skins.. hur gör man det? kan nån bara kortfatta sig? Din kofot Mn går in på c program rockstargames sen skins och sen högerklickar du på player och öppna det me paint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 ett måste!!! IKEA.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hADEZ Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 ni som vill vara med så skriv in här vad ni kan hjälpa till med jag har redan startat men vi ska göra hela gta till svensk inte bara texten de som är med just nu är Baracuda och mikolan hejsan! ska ni göra om rösterna till svenskt oxå? ;D faan va kul! kan försöka hjälpa till med vad som helst jag.. typ göra skins.. är inte så bra på moddning då:/ men handling filerna osså kan jag:D GJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Just det..Nokia är finskt.. IKEA är obligatoriskt! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hADEZ Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 hejsan! vad ska spelet gå ut på? handlingen asså? uppdragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts