KalleR Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 skippa skitbilarna och gör en riktig volvo istället... dvs. bakhjulsdrift... tja, varför inte din 760limmo? hade varit söft! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Nu är det väll dags att uppdatera oss med nya screenshots. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 jag vill lätt va me! jag håller på med och lära mig och göra mods... kan hyffsat mycket.. fixa handling och aannan är åxå kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 (redigerad) En amazon kanske? Nä men asså de kanske e smartast o göra nya volvobilar (tråkiga) för ed ska väl vara en mod i nutid typ? finns ju riktiga volvosar i nutid oxå tja, varför inte din 760limmo? hade varit söft! jepp fast det är en 740.. Redigerad 19 juni, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 (redigerad) finns ju riktiga volvosar i nutid oxå jepp fast det är en 740.. okej, tyckte det såg ut som dom bredare 760bakljusen Redigerad 19 juni, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 okej, tyckte det såg ut som dom bredare 760bakljusen det är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Hallå Screenshots!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Ghost Rider Posted on Jun 19 2004, 17:30 Hallå Screenshots!!! Vill du ut och bränna däck utanför kungaslottet igen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Vill du ut och bränna däck utanför kungaslottet igen eller? japp tänkte göra det snart det var kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Hallå Screenshots!!! undrar samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
slayer350 Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Jag är med?? Kan ej så mö med moddning men kommer lära mig.....när börjar vi?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Jag är med?? Kan ej så mö med moddning men kommer lära mig.....när börjar vi?? ahumm, pm:a Gta Freak... och vi har redan börjat läs hela topicen först... men en fråga... varför la du till den bilden för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Slayer350 lägg inte in onödiga bilder.... Och som Wrath sa får du nog Pm:a Gta FreAk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Slayer350 lägg inte in onödiga bilder.... Och som Wrath sa får du nog Pm:a Gta FreAk Jappsi, men som sakt Gta Freak skulle du kunna ge ut några screens till alla forumare? vi har ju kommit ganska långt så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 (redigerad) hur långe på 100% har ni kommit? skulle gärna vilja vara med. men men man kan ju mkt om modding Redigerad 21 juni, 2004 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hADEZ Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 japp är du med eller? haha! wtf! de kommer att ta år ju! ni vet ju inte ens hur de ser ut överallt:D haha.. Sitter här o väntar jag tes ni kommer te bollnäs o göt om det jag:D haha.. ämmen jag e gärna med på det.. faan en stor dröm att göra om vc te sverige ju! har alltide velat de.. men är det ett nytt projekt eller e de typ att vi ska göra om ViceCity? Mvh//erik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 haha! wtf! de kommer att ta år ju! ni vet ju inte ens hur de ser ut överallt:D haha.. Sitter här o väntar jag tes ni kommer te bollnäs o göt om det jag:D haha.. ämmen jag e gärna med på det.. faan en stor dröm att göra om vc te sverige ju! har alltide velat de.. men är det ett nytt projekt eller e de typ att vi ska göra om ViceCity? Mvh//erik Hoppas inte att du tror att dom gör om hela Sverige i minsta detalj!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Hoppas inte att du tror att dom gör om hela Sverige i minsta detalj!? det tror jag inte för då kommer ju mappen att bli större än typ San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hADEZ Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Hoppas inte att du tror att dom gör om hela Sverige i minsta detalj!? hmm. nej det trodde jag inte. men vad ska ni göra om? det blir nog även svårt om man bara ska göra sthlm, eller liknanade. sthlm gbg och malmö tillsammans blir ganska stort. små gator hus byggnader osv osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 21 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2004 Kan vi inte få se några screenshots på hur det går snälla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts