Wild_hawk Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 vad är main scm? det är den filen som man kodar i för att kunna göra uppdrag och sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Är det någon som kan säga på ett ungufär när ni kommer att lägga ut Gta swe och i vilket ämne ? (stora mods ?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Det får du ju ändå se när den är ute..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 någon som kan fixa och skära blueprints till Volvo V70? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 18 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Det får du ju ändå se när den är ute..... klar med ditt vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Hmm...finns det svensk polistation eller måste det fixas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 (redigerad) Hmm...finns det svensk polistation eller måste det fixas? finns skribb har fixat, men han är ju utomlands EDIT: behöver verkligen blueprints... skulle vara väldigt tacksam om jag fick från nån... Redigerad 19 juni, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 (redigerad) klar med ditt vapen? Jag är snart klar med ak5:an måste bara fixa lite texturer till den.... Redigerad 19 juni, 2004 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 någon som kan fixa och skära blueprints till Volvo V70? Det är redan nån som håller på med en sån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Det är redan nån som håller på med en sån... jo, jag vet det men nu är det så att Gta Freak ville att jag skulle göra en så? varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Ursäkta om jag vark kaxig.... men jag vet ingen som har ritningar... tycker att en S60 vore mer lägligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 (redigerad) Ursäkta om jag vark kaxig.... men jag vet ingen som har ritningar... tycker att en S60 vore mer lägligt... jag tycker inte du var kaxig iaf EDIT: On topic nu =) Redigerad 19 juni, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 skippa skitbilarna och gör en riktig volvo istället... dvs. bakhjulsdrift... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 skippa skitbilarna och gör en riktig volvo istället... dvs. bakhjulsdrift... En amazon kanske? Nä men asså de kanske e smartast o göra nya volvobilar (tråkiga) för ed ska väl vara en mod i nutid typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 19 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 nån som vill börja med radio om ni vill då får ni ta en var och en för vi ska göra nrj kanaler och såna andra som finns i sverige nån som villo börja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 nån som vill börja med radio om ni vill då får ni ta en var och en för vi ska göra nrj kanaler och såna andra som finns i sverige nån som villo börja? Får man verkligen göra så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Får man verkligen göra så? ja sålänge man döper om de till typ nrk istälet för nrj o inte använder några inspelningar från radiokanalen. annars måste man ha tillstånd o grejer, nog inte så lätt o billigt o få tag på tror ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 19 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 hur långt har du kommit med sidan xpisc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Alla som är med ska joina http://s8.invisionfree.com/GTA_Sweden/ Där kan vi prata ostört Lösenorden till forumen får ni om ni mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 angående radiokanal kan ni ju göra nån skräpradio som bara snackar.. som Chatterbox den kan ju heta typ Trash FM ( ) som jag kom på förut, eller så kan ni komma på nåt eget gl hf // hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts