GTA_Erik Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 det är det enklaste som finns... File>Import... EDIT: sry för dubbelpost Vilken version har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 jag kan typ öppna den... EDIT: japp det gick... HUR I...?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Någon som kan göra "Göran persson" som skin?? Det är ju bara att Editera Diaz modell.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 HUR I...?! Kan jag med, men om man lägger in en ändrad player.dff blir det fel, fattar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 När kommer ni lägga upp modden Gta sweden ? och i vilket ämne ? Stora mods ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Jag kan inte öppna player.dff!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 17 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 sure sure... undrar nu om dessa mods får vara med EDIT: hmm bilderna funkar inte så kolla i .zipen Crowbar ----- Lead Pipe sätt inte ut de och ja de får vara med men visa in game screens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Man kanske skulle kunna ha Pizza Hut istället för den där pizza afären bättre med Pizza Slut.. med en hora i kassan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 sätt inte ut de och ja de får vara med men visa in game screens jag sa kolla i zipen! varför blir alla så förvånade över player.dff iaf i proudly presents: Bike i tidigt stadie! ser lite messad ut men det ska jag fixa nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Vilken version har du? v1.07b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Jag kan inte öppna player.dff!! w0rd, hur gör man? Behöver man nåt mer plugin eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 w0rd, hur gör man? Behöver man nåt mer plugin eller? jag bara importar .dff en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Attacha player.dff som du kan importera här då. (Sorry för off-topic) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Attacha player.dff som du kan importera här då. (Sorry för off-topic) sure, pico den är inte modifierad på nått sätt. här: player.dff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 går inte att importera den för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 mitt zmodeler ballar ur och måste avslutas när jag försöker importera player.dff.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Tror bara plugin:et täcker fordon och vissa byggnader m.m. Inte människomodeller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jimcarreyfan Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Jag är järna med och gör lite grafik och kanske ändrar menyns utseende om någon vet hur man öppnar dem jäkla filerna så man kan editera dem.. Jag är rätt duktig på design och sånt så nån gubbe kan man nog också hjälpa till med. --- Sen handlingen kan jag skriva om ingen annan har lust... Jag skriver mycket manus till små filmer och skit... så det kan bli grymmt.. Har ni en röd tråd redan så skriv ner det... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Som sagt kommer de inte ändra main.scm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jimcarreyfan Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Som sagt kommer de inte ändra main.scm... vad är main scm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts