spacepig Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 varför blir det inge Main kodande då??? Ni måste vell ha nåra nya Uppdrag och så vidare i Modden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 minigun du vet din svenska racer bil? kan vi använda den och byta ut rockstar märket till vårt märke Jovisst. Gör vad du vill med den. @ spacepig: Det finns nog ingen här som kan koda main.scm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spacepig Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 okey men ni kan ju typ ta in nån från nåt annat forum som kan då? nån måste ju kunna Skulle vara kul att lära sig nån som har en Guide:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Vad håller ni på med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 (redigerad) happ.. inget clas ohlson med andra ord jo jag gör en! EDIT: Ny butik eller i mallen? lr skulle den passa på min ö skribb? Redigerad 16 juni, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 (redigerad) Edit: Det var inget! Allt blev bra! Redigerad 16 juni, 2004 av GTA_Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Jag kanske kan va me. jag e 12 men e as bra på att hitta på historier och handling. - Ja han har jätte bra fantasi. Har alla mina fröknar sakt på mina utväcklings samtal. Det kanske skulle kunna börga med att huvudpersonen kommer ut frå ett hotel/bilvärkstad och sen så kommer en annan kille och hämtar up honnom och kör honnom till huset som kommer att bli huvudpersonens första hus i spelet Ni kan väll iaf svara. // MVH Vicke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Det blir tyvärr ingen ny handling Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 (redigerad) @gunde5: Man måste kunna stava först: Utvecklingsamtal Börja Bilverkstad osv. Redigerad 16 juni, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Jag skrev så snabbt för jag va så ivrig däför att detta verkar cooolt , Tänk om man kunde göra en mod så att man har ett skin som en mask (Worms Armageddon) eller något av dom vapnerna men jag kan inte det.. det e bara en dröm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 , Tänk om man kunde göra en mod så att man har ett skin som en mask (Worms Armageddon) eller något av dom vapnerna men jag kan inte det.. det e bara en dröm ja, tänk om.. men tyvär går det inte att öppna player.dff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Är det vad du vill att jag ska göra? Sorry kan inte göra 3d-modeller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Jag skrev så snabbt för jag va så ivrig däför att detta verkar cooolt , Tänk om man kunde göra en mod så att man har ett skin som en mask (Worms Armageddon) eller något av dom vapnerna men jag kan inte det.. det e bara en dröm hade varit grymt! men tyvärr är ju inte animationerna anpassade till maskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Man kanske skulle kunna ha Pizza Hut istället för den där pizza afären Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 (redigerad) ja, tänk om.. men tyvär går det inte att öppna player.dff jag kan typ öppna den... EDIT: japp det gick... Redigerad 17 juni, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Gud va sjyst . kan du adda min msn (Gunde5@hotmail.com) så kan vi snack vidare där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Hur gjorde du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 (redigerad) sure sure... undrar nu om dessa mods får vara med EDIT: hmm bilderna funkar inte så kolla i .zipen Crowbar ----- Lead Pipe Redigerad 17 juni, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 (redigerad) Hur gjorde du det? det är det enklaste som finns... File>Import... EDIT: sry för dubbelpost Redigerad 17 juni, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Någon som kan göra "Göran persson" som skin?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts