Barracuda Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 HJÄLP!!!vad heter malibu's texturer i gta3.img? Har för mig jag öppnade en fil nån gång för länge sedan där vägen och klubben var ihopbyggt, leta upp malibu.txd ? Malibou? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 (redigerad) jag har letat men jag hittar dem bara inte edit: såg inte att det fanns en sida till :"> Redigerad 9 juni, 2004 av Graul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 det är mängder av filer till malibu... markera i moo mapper o tryck på Texture Display högst upp på skärmen så står det vad txd'n heter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 det är mängder av filer till malibu... markera i moo mapper o tryck på Texture Display högst upp på skärmen så står det vad txd'n heter.. ok, ska göra det, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 man kanse kan göra om verktygs afären mot byg ole? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 det tycker jag låter som en bra idé. whos up? (vem vill göra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 Du brukar väl vara bra på texturering/skinning skribb? Eller menar ni att vi ska göra en en helt ny 3d modell till affären? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 Du brukar väl vara bra på texturering/skinning skribb? Eller menar ni att vi ska göra en en helt ny 3d modell till affären? det skulle va asbalt ifal man kunde göra så att afären blir söre och helt anan inredning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 det skulle va asbalt ifal man kunde göra så att afären blir söre och helt anan inredning! Är inget svårt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 Är inget svårt.. då kan väl du göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 då kan väl du göra det? Håller på med annat just nu så jag har inte tid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 (redigerad) Jag kan göra modellen, men jag är kass på att modda (få in den i spelet vill säga). Redigerad 11 juni, 2004 av Ade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2004 Du brukar väl vara bra på texturering/skinning skribb? Eller menar ni att vi ska göra en en helt ny 3d modell till affären? bara texturer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 En svensk armé utan AK-5:or är som en amerikansk utan M4:or... Har letat efter vettiga bilder... har hittat en ganska bra... den är dock ihopfälld. Kan nån göra en modell av den??? öhh inte för att USA's armé använder m4 men ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 bara texturer du gör ju snygga modeller också öhh inte för att USA's armé använder m4 men ändå... dom använder M16!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 du gör ju snygga modeller också dom använder M16!!!! skumt.. jag har aldrig sett mig själv göra en modell.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 dom använder M16!!!! Japp det gör dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Vem vill göra Bygg-Ole? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
THE_GTA Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 vi skippar bygg-ole. jag återkommer med mer detaljer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts