Playstationman Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Jag tycker att scania är svenskt, så jag letade fram två stycken scania. En som trailer och en som sopbil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Dom finns <<HÄR>> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 4 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 inte för att jag bestämmer i den här modden men, spela roll vad det är för gäng? personligen hatar jag fotboll men mackans idé var väldigt bra får snacka med freak om det jag är samma som skribb hatar fotboll och skribb har glömt säga bara så du vet så är du vice president Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 jag ska göra updates på huliganerna snart så att ni vet =) ( skribb & Gta Freak ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Finemang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 (redigerad) ja, =) Gta Freak PM:a mig om du vill att jag ska göra nått mer lr msn förstås... Redigerad 6 juni, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 (redigerad) håller på med den här nu: och jag ska göra om sadeln =) EDIT: Updatesen är klara nu Redigerad 8 juni, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Jag är gärna med och hjälper till. GtA FrEaK: jag addade dig på msn så kan vi snacka vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 CYKEL!!! COOLT!!! Det är ju en stereotyp om Svenskarna, att vi cyklar!!! Kanske du kan lägga till en civilkommentar som, typ: Kolla, han är helt ute och cyklar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 (redigerad) hehe, kom gärna med fler ideer om du har EDIT: Gta Freak hur långt har vi kommit? Redigerad 8 juni, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 kanske lite sent men jag e gärna med o moddar :"> det jag är bäst på är att skinna men jag kan lite zmod också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 någon borde göra om parkeringen i hamnen där det står massa lastbilsflak o jox till en husvagnsparkering... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 9 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 kanske lite sent men jag e gärna med o moddar :"> det jag är bäst på är att skinna men jag kan lite zmod också du får göra malibu club Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 du får göra malibu club vad ska jag göra om det till då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 9 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 vad ska jag göra om det till då? fråga inte mig kom på en svensk club sen kan du göra och andra saken så adda mig på msn gtafreakrrnu@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
THE_GTA Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 jag skule gärna vara med , kan lite i zmod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 SpyBar kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Kanske Hard Rock café Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 (redigerad) HJÄLP!!!vad heter malibu's texturer i gta3.img? Redigerad 9 juni, 2004 av Graul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 club nånting skulle jag tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts