Upson Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Alla häpna AIKare... jag kan bidramed ett AIK-skin till huvudpersonen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Alla häpna AIKare... jag kan bidramed ett AIK-skin till huvudpersonen... dret skulle riillee gillat (han e bannad) han är AIK freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Alla gillar ju inte AIK... Ska inte GTA:Sweden laddas ner som EN mod, som GTA:Liberty city??? Däremot kan ett av gängen bli till AIK... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 2 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Ontopic nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Alla gillar ju inte AIK... Ska inte GTA:Sweden laddas ner som EN mod, som GTA:Liberty city??? Däremot kan ett av gängen bli till AIK... ja de ska laddas ner som en mod skulle jag tro finns den några andra sätt? Om man va tvungen o köpa det skulle nog itne många göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Alla gillar ju inte AIK... Ska inte GTA:Sweden laddas ner som EN mod, som GTA:Liberty city??? Däremot kan ett av gängen bli till AIK... I såfall ska MIF också få vara ett gäng! haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Jag har lite data problem läs mera i "t23 hot rod" topicen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 menar du att du ska byta ut han där mot en djurgårdare fan??? bara cuban skinnet cubans = djurgårdare haitians = aik:are streetpunks = bajare obs detta är fastställt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 (redigerad) Alla häpna AIKare... jag kan bidramed ett AIK-skin till huvudpersonen... Men... Man borde kunna köpa aik/dif/hif kläder, precis som cuban haiti etc. kläder... Huvudpersonens vanliga kläder kan ju va nåe hippt frå swe, typ svea (gillar det inte personligen) EDIT: Det verkar som det e lite sthlm, så... Kan inte kladdes kebab va me? ^^ alltså, den kan ju ligga nånstans.. ist för en pizza affär... ^^ Goaste hamburgarna me pommes där... Redigerad 2 juni, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 bara cuban skinnet cubans = djurgårdare haitians = aik:are streetpunks = bajare obs detta är fastställt wiee! mina fina skins Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 glöm inte MFF! dom kan va ens eget gäng MFF!! MFF!! MFF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 glöm inte MFF! dom kan va ens eget gäng MFF!! MFF!! MFF!!! kanske det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 hur går det med modenkan man få se några screenshots på hur det går.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Jag är gärna med i projektet, jag kan göra flertal saker...! Ni kan ju skriva vilka skins ni behöver osv... Om ni vill så kan jag också fixa hemsida mm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 (redigerad) här är kanske en grej som Gta Freak vill ha med men jag avslöjar inget mer Redigerad 3 juni, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 ja de ska laddas ner som en mod skulle jag tro finns den några andra sätt? Om man va tvungen o köpa det skulle nog itne många göra det. Jag menar om man ska ladda ner GTA:Sweden som en mod som GTA:Liberty city, eller som en massa mods var och för sig, där en är svensk polisbil, en annan är AK:5 o s v! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 (redigerad) Jag menar om man ska ladda ner GTA:Sweden som en mod som GTA:Liberty city, eller som en massa mods var och för sig, där en är svensk polisbil, en annan är AK:5 o s v!!! " - Jag tror att det kommer vara 1mod, annars blir det konstigt... Och om den blir stor kanske man kan dela upp den i 3 .r00 filer (.r00, .r01 och .r02) Eller hur man nu vill göra " Redigerad 3 juni, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
M@ck@N Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 bara cuban skinnet cubans = djurgårdare haitians = aik:are streetpunks = bajare obs detta är fastställt skulle de inte vara bätre om de är lag från olika delar av sverige inte bara sthlm, typ ett från sthlm ett från gbg å ett från malmö eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 Ja, eller så gör ni bara några skins som inte alls har med ngt lag att göra. Alla kanske inte gillar fotbolls lag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 inte för att jag bestämmer i den här modden men, spela roll vad det är för gäng? personligen hatar jag fotboll men mackans idé var väldigt bra får snacka med freak om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts