GtA FrEaK Skrivet 29 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Kanske det men nu var det ju så att jag frågade nån anställd.. hej skribb du kan byta om du vill cubans mot rasister och haitens mot nåt annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 jag skulle gärna va med men typ de enda jag kan e att göra skins!! OBS dåliga skins :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Skulle va kul att byta det mot skinskallar eller djurgårdare eller nåt sånt. Kanske Haiti och Kuba blir till HBK och AIK!!! på tal om djurgårdare, såg någon när djurgårdsspelarna blev dränkta i lera igår på ett tv-program på 4:an? skitkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Så när blir" Grand Theft Auto Sweden" klart då och hur långt har ni kommit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 här är framsidan http://home.malmo2.net/msram12/images/gta_swe.jpg Just hittat en tutorial på spoono.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Så när blir" Grand Theft Auto Sweden" klart då och hur långt har ni kommit? Jag r inte gjort nått kan inte hitta några bra bilder till 3 kronorhuset :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Får man vara med? Tänkte göra en korvkiosk! PS. Är det någon som vet vad Café Robina heter i gta3.img? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 kolla i moo mapper vet jag den heter cofsho_ext1.dff tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 mmm.... korvkiosk... Sibylla kanske.... Vore sjyst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Jepp! Jag tänkte göra en Sibylla korvkiosk. Fast en grej är knepig. Jag försöker sätta textur på kiosken men det står bara att man måste markera facen man ska sätta textur på. Jag har gjort det men det funkar ändå inte. Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Coolt. Jag har ingen aning om hur man kan lösa det. Guiden är inte färdig, så jag kan inte modda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 31 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 den som vill vara med va med då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Sjyst. Jag ska ta och göra en Volvo 740 polisbil!!! Så fort jag får den där guiden, såklart. Kanske nån kan göra ett sånt där flygmonument utanför flygbasen. Ja, ni vet dom där gamla svenska militärflygplanen som står på stolpar, vid vilka man brukar intervjua piloter och deras befäl på nyheterna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 31 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Sjyst. Jag ska ta och göra en Volvo 740 polisbil!!! Så fort jag får den där guiden, såklart. Kanske nån kan göra ett sånt där flygmonument utanför flygbasen. Ja, ni vet dom där gamla svenska militärflygplanen som står på stolpar, vid vilka man brukar intervjua piloter och deras befäl på nyheterna... nej gör volvo v70 till en taxi kurir adda mig på msn om du ska va med gtafreakrrnu@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 Jepp! Jag tänkte göra en Sibylla korvkiosk. Fast en grej är knepig. Jag försöker sätta textur på kiosken men det står bara att man måste markera facen man ska sätta textur på. Jag har gjort det men det funkar ändå inte. Någon som vet? Vad heter den .dff :en i gta3.img? kiosken och inte verktygs-affären! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 nej gör volvo v70 till en taxi kurir adda mig på msn om du ska va med gtafreakrrnu@hotmail.com Jag vill börja med nåt kantigt, och volvo 740 är den kantigaste svenskbyggda bilen jag känner till. Dessutm ska jag inte göra modden. Den där nya datorn jag ville köpa kostar typ 1000kr mer nu. Jag hadde typ på pricken tillräckligt mkt för att köpa den. får vänta typ 3-4 månader till om jag inte köper nåt nytt till konsol så klart!!! Då blir det ännu längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Så här ser ak5:an ut nu... har ändrat lite småsaker.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 (redigerad) lookin good edit: nu fastställer jag en sak här, bara så folk vet (spec. gta freak) huvudkaraktären ska vara djurgårdare (valde på måfå, har inget med mitt eget val att göra ) bara så du vet vad jag gör freak Redigerad 2 juni, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 2 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 lookin good edit: nu fastställer jag en sak här, bara så folk vet (spec. gta freak) huvudkaraktären ska vara djurgårdare (valde på måfå, har inget med mitt eget val att göra ) bara så du vet vad jag gör freak menar du att du ska byta ut han där mot en djurgårdare fan??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 önskar att jag kunde modda så kunde jag hjälpa, men jag får väl ta och försöka lära mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts