darkjak Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Den jag såg var mörkare och hade orange text Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Den jag såg var mörkare och hade orange text Ok.. Men det är min som ska vara med i gta:swe om jag inte fått nått om bakfoten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Ok.. Men det är min som ska vara med i gta:swe om jag inte fått nått om bakfoten.. japp men säg inget mer om detta tills moden är ute för det är hemligt tills det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Du, ett tips: alla svenska Polishelikoptrar har orange vid motorn (Alltså i en smal remsa längs taklinjen) När får vi se screens??? Skulle va kul att se stan. Kanske man kan göra om SAABen Stell höll på med till en polisbil, så har man en helsvensk polisbil. Måste ha svenska bilar alltså!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 (redigerad) Det är jag som gjort helikoptern.. http://www.gtamods.com/index.php?ModID=27&Act=View http://www.gtamods.com/bilder/4/6/27_stor.jpg Går inte få till den som en äkta svenk heli.. Eller går nog, men orkade inte göra det när jag gjorde den.. Tycker den va j'kligt snyggt gjord!! Redigerad 26 maj, 2004 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 du är ju inte med i projektet så blanda dig inte i om vi använder säpo eller inte Jag försöker bara hjälpa er med att göra moden mer realistisk, men om ni vill göra det fel och orealistiskt, varsågoda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Om du kollar upp orden "Snygg" och "Rätt" så upptäcker du att deras innebörd är olika: alltså är den snygg, men fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Borde man inte ha en svensk radiokanal på mp3 kanalen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Jag försöker bara hjälpa er med att göra moden mer realistisk, men om ni vill göra det fel och orealistiskt, varsågoda! ditt råd var väldigt bra tycker jag iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Jag tror att dom håller på med det också!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WojT Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Jag kan kanske göra lite skins har gjort några några sånna skit men jag kan fixa seriösa till denna om ni vill. Har lagt upp en polis ni kan kolla på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Visst!! SVENSKSKINNS SKULLE ROCKA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Jga tror jag ska dra mig ur kanske kan vara med sen Har tillräckligt med projekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 upptaget men om du är snabb och kan göra det på två dagar så får du jobbet men å och ä funkar ej så använd istället ao och ae eller nåt annat Á 'A' 'O' Å Ä Ö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 HemuleN är ju en Z-modeller t0k så han borde kunna göra lite grejer, kanske fixa brillor på Göran? Själv kna jag LITE Z-m och jag kan göra lite skinns också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Jga har beslutat för att forsätta men.. jag bor så långt i från 3 kronor huset och skulle behöva hjälp av någon som bor nära att ta en massa foton :"> annars blir det nästan omöjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Undrar en grej. är det någon ska/har gjort om cubanskinnet eller är det någon som vet om det gänget ska föreställa något annat? för jag ska göra om det skinnet man har när man byter till cubankläderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Skulle va kul att byta det mot skinskallar eller djurgårdare eller nåt sånt. Kanske Haiti och Kuba blir till HBK och AIK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Kanske det men nu var det ju så att jag frågade nån anställd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Whatever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts