GtA FrEaK Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 (redigerad) ni som vill vara med så skriv in här vad ni kan hjälpa till med jag har redan startat men vi ska göra hela gta till svensk inte bara texten de som är med just nu är Baracuda och mikolan Redigerad 12 maj, 2004 av GtA FrEaK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 jag är gärna med. jag kan inte så mycket modding men jag vill lära mig. jag kan göra lite handlingar det är typ det enda jag kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 (redigerad) kan va med när jag får en ny skärm! kan va me och gö texturer, skins, trimma bilar! + lite mapping Redigerad 12 maj, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 ska ni göra om hela mappen till sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 12 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 ska ni göra om hela mappen till sverige? japp är du med eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 ja varför inte (men jag fattar inte riktigt vad det går ut på) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 ja e gärna med...kan nt mycke om modding men e rätt bra på att göra skins Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 12 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 tack så mycket ni som hjälper till börja med nåt om ni vill redan nu men säg först vad det är och sen börja och vi behöver mer medhjälpare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Jag kan spela in någon karaktärs röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 ja fattar nt till 100% va de handlar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 ja e gärna med...kan nt mycke om modding men e rätt bra på att göra skins skinna är väl modding eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 jojo de e klart men de e rätt simpelt ibland...dessutom moddar ja till GTAIII Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 13 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 detta är till gta vc plus vi ska inte ändra rösterna just nu men tänk ut nåt som du tycker är en bra början sen säg att du ska göra den saken att den ska ersätta den där saken så kan du börja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 vrfr bara vc? kan du nt ha till gta3 o sen när sa kommer ha till de me? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 13 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 vrfr bara vc? kan du nt ha till gta3 o sen när sa kommer ha till de me? va har du inte vc? kontakta mig på msn gtafreakrrnu@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 har bara GTAIII ja addar dig på msn me den hotmailen, k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Jag kanske kan skinna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 då e vi två om du ska skinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 13 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 (redigerad) ni som vill vara med skriv då det sen skriv vad ni ska göra i samma post och börja direkt efter detta ska bli en sommar edition så den kommer ut sommaren 2004 juni tar vi ut den här är framsidan http://home.malmo2.net/msram12/images/gta_swe.jpg Redigerad 13 maj, 2004 av GtA FrEaK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 (redigerad) Jag kanske skulle kunna göra skins, och översätta texten på nårra skyltar (dom som är mellan broarna å sånt) EDIT: jag gjorde lite grejjer: Redigerad 13 maj, 2004 av _GTA_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts