MR_Lene Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Har bara ett uppdrag kvar på zoo banan.Det är i ett akvarium. Men jag vet inte hur jag kommer in...hjälp tack.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Jag har också problem med att komme in i det! Skitjobbigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 har oxo probelm med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 man ska hoppa upp på taket av den lilla kiosken vid elefanten och sen hoppa och grinda på elfantens huvud, ja tror de va så iaf har inte lirat THPS 4 sen i sommras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 (redigerad) man ska hoppa upp på taket av den lilla kiosken vid elefanten och sen hoppa och grinda på elfantens huvud, ja tror de va så iaf har inte lirat THPS 4 sen i sommras. aa något sådant var det fast jag tror inte man skulle grinda bara hopppa på elefanten så han springer sönder en massa bäknar och grejjer sen in i akvariet Jag tror att Tony hawk står på taket fast de kanske e en sån där extra goal eller vad de heter. Edit: Själv har jag börjat spela THPS3 igen för jag tycker att THUG e för lätt jag har typ klarat de 15 gånger. Redigerad 13 maj, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts