luddee Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Jag behöver lite hjälp med alla sidemissons...... 1. Pizzaboy: Hur många nivåer är det och vad blir belöningen när den e klar??2. "Ambulans uppdragen":3. "Polis-uppdragen" Hur många nivåer och vad blir belöningen [*]4.Unique jumps: Vad blir belöningen [*]5. Rampeges: Vad blir belöningen..... Jag skulle vara mycket tacksam om ni kunde svara på dessa frågor. PS: skriv gärna vad ni berättar om innan svaret, ex: Rampeges: man får....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 (redigerad) Vet inte om man törs Tänk om man råkar stava fel Men titta här http://www.gtasajten.com/gtavc/tips.php Redigerad 12 maj, 2004 av Diver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 ambulans uppdragen: man får mer liv.... eller man kan ha mera liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 ambulans uppdragen: man får mer liv.... eller man kan ha mera liv Ja det kan man tro Men tyvärr är det fel Man kan springa hur länge som helst efter ambulansuppdraget level 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 (redigerad) Polis uppdrag = 150 armor = level 12 Pizzaboy = 150 liv = typ 10 leveranser tror jag Ambulans = springar hur länge som helst = level 12 dem jag vet Redigerad 12 maj, 2004 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 tror inte att man får nån belöning för rampages och unique stunts.. mer än % completed i statsen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Polis uppdrag = 150 armor = level 12 Pizzaboy = 150 liv = typ 10 leveranser tror jag Ambulans = springar hur länge som helst = level 12 dem jag vet och brandbilen lvl 12 så blir man immun mot eld! alltå kan inte skadas av eld! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 12 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 (redigerad) tack grabbar! , det här är nog mycket till hjälp!!! jag har också en sak att säga som jag upptäckte idag: När man har kommit till level 12 på hunter (Attackhelikoptern) så får man 150 i armor!! EDIT: Om man har skjutsat 100 passagerare med taxin, kan den hoppa om man trycker på tutan!! Redigerad 12 maj, 2004 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 12 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 (redigerad) SAMMANFATTNING Pizzaboy: Level 10 "typ", 150 i liv, health. Ambulans: Level 12, man kan springa hur länge som helst utan att bli trött Brandbils-uppdragen: Level 12, Man blir immun mot eld, man kan alltså inte skada sej på den! Polis-uppdragen: Level 12, man får 150 i armor. Hunter-uppdragen: Level 12, man får 150 i armor (polis-uppdragen är det samma som huntern...) tips: använd hunter istället för polisbilen! Rampeges + Unique jumps:Ingen belöning, förutom mer i % (procent) Taxi-uppdragen: När man skjutsat 100 passagerare (sammanlagt), kan taxibilarna "hoppa" när man tutar!!! Man ser hur många man har skjutsat på stats, under "passanger droped off". Tack alla som har hjälp till!! Redigerad 14 maj, 2004 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 SAMMANFATTNING Pizzaboy: Level 10 "typ", 150 i liv, health. Ambulans: Level 12, man kan springa hur länge som helst utan att bli trött Brandbils-uppdragen: Level 12, Man blir immun mot eld, man kan alltså inte skada sej på den! Polis-uppdragen: Level 12, man får 150 i armor. Hunter-uppdragen: Level 12, man får 150 i armor (polis-uppdragen + Hunter-uppdragen= 200 i armor) Rampeges + Unique jumps:Ingen belöning, förutom mer i % (procent) Taxi-uppdragen: När man skjutsat 100 passagerare (sammanlagt), kan taxibilarna "hoppa" när man tutar!!! Man ser hur många man har skjutsat på stats, under "passanger droped off". Tack alla som har hjälp till!! lugnt mannen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts