lalilelulo Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 (redigerad) Cool UFO bild, helt klart mystiskt. Men som med det mesta lär dom ta reda på vad det var. Brukar ju sluta med att nån träder fram o berättar vad som igentligen inträffade eller att det förblir tyst på grund av små kalla krig Luftballonger, nja lite skepptisk.. o nej inte skjuta missiler på ufo , det är farligt Alltid då ufon och utomjordingar kommer på tapeten tänker jag alltid på hippies det är en så skön känsla.. men visst är man lite troende på att det ska finnas ufo's och liknande, men jag vill mer tro att vi är dom smarta och högteknologiska varelserna som upptäcker dom. Kanske föra lite krig osv.. vi är rätt bra på d.. Redigerad 15 maj, 2004 av lalilelulo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 (redigerad) Antagligen som funnylin sa, det är amerikanska spionplan... Jag menar...(w0rdar lite... ) Hur bra e de inte å åka till iraq me ett UFO och spionera medans irakierna goes wild och tror de e en marsian... Jag menar, ser inte detta ut som ett plan från startrek eller starwars? Tyvärr, det är det inte... det är en DR-71 Blackbird INFO: Length: 107.4 ft. Width: 55.6 ft. Height: l8.5 feet Take-off Weight: 140,000 lbs. Fuel Weight: 210,000 lbs. Main Propulsion: 2 Pratt and Whitney J-58 axial-flow turbojets with afterburners * Eller denna? Sry, det e en x33 från Area 51 som dom skapat... eller sägs ha skapat Redigerad 20 maj, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Hur bra e de inte å åka till iraq me ett UFO och spionera medans irakierna goes wild och tror de e en marsian... Jo, fast det värsta är ju att det inte är Irak dom spionerar på. Däremot är jag ganska säker på att dom spionerar på Ryssland(Ovanligt många UFO rapporter från ST. Peterburg). Även Kina, och säkert många fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts