Ceone Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 (redigerad) Kolla på www.aftonbladet.se och går ner lite så står det något om utomjordingar det finns bara film om det. Det ser verkligen ut som utomjordingar. har en bild för ni ska hitta bättre. Visserligen rösta jag vet ej. för att det var utomjordingar men det ser jätter verkligt ut! Redigerad 12 maj, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 (redigerad) Hehe, ska kolla på den nu Edit: De hade ju siktat in sig, varför inte skjuta? Redigerad 12 maj, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Fräckt...! Kunde du inte posta länken istället för att visa var vi ska klicka? Länk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Hehe, ska kolla på den nu Edit: De hade ju siktat in sig, varför inte skjuta? hahahhaha! skjuta ner dom med missiler! vad schokade dom skulle blivit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Det är antagligen Area51 som är ute och busar som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Hehe, ska kolla på den nu Edit: De hade ju siktat in sig, varför inte skjuta? hehe men det kan ju ha vart en vanlig kamera med ett kryss i linsen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 har bara ett liten bild från de. För de går inte att ta print screen när filmen e igång jo de går men det blir bara svart på filmen. Så jag har en mini här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Hehe, ska kolla på den nu Edit: De hade ju siktat in sig, varför inte skjuta? Hehe håller med om de skjuter ner en så kan de ju ta en närmare titt på "saken" PS: kan lika gärna ha varit amerikanarna som hade kört vilse med sina top hemliga flygplan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Hehe håller med om de skjuter ner en så kan de ju ta en närmare titt på "saken" PS: kan lika gärna ha varit amerikanarna som hade kört vilse med sina top hemliga flygplan ett flygplan brukar inte likna en boll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Ser verkligt ut.. men det kan lika gärna vara högt flygande luftballonger (såg iaf ut som det).. är skeptisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Ser verkligt ut.. men det kan lika gärna vara högt flygande luftballonger (såg iaf ut som det).. är skeptisk man flyger inte luft ballonger på natten och dom e nog för små för att va luftballonger. Och 11stycken ballonger brukar inte flyga tillsamans . kanske 1 eller så men inte så nära varandra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 man flyger inte luft ballonger på natten och dom e nog för små för att va luftballonger. Och 11stycken ballonger brukar inte flyga tillsamans . kanske 1 eller så men inte så nära varandra.... Och vad vet du? Knappast att det är UFOn, det finns hur många idioter som helst som gör "mobbade farkoster" för att dom ska se ut som UFOn. Det kan visst vara ballonger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Och vad vet du? Knappast att det är UFOn, det finns hur många idioter som helst som gör "mobbade farkoster" för att dom ska se ut som UFOn. Det kan visst vara ballonger! Det ÄR UFOn eftersom att man ännu inte vet vad det var för något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Jag erkänner, dom SER ut som ufon, skithäftig video Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Jag erkänner, dom SER ut som ufon, skithäftig video lol hur kan något se ut som ett ufo? Det kan ju allt man inte vet vad det är som flyger göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Det ÄR UFOn eftersom att man ännu inte vet vad det var för något. Alldeles riktigt eftersom UFO betyder Unidentified Flying Object. Rymdskepp och UFOn kan vara samma sak, men också helt olika saker. Därför bör man inte säga att något ser ut som ett UFO. Förövrigt har jag ingen aning om vad det kan vara, skulle lika gärna kunna vara luftballonger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 jag tror det är ufon dom ser inte ut som något jag vet iaf, möjligtvis lufballonger men som fighter sa att de nog inte skulle flyga 11 stycken tillsamans mitt i natten och inte på den höjden heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Jag tror att de är oidentifierade flygande objekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Ser verkligt ut.. men det kan lika gärna vara högt flygande luftballonger (såg iaf ut som det).. är skeptisk tror inte att luftballonger flyger på 1500 meters höjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 ja och dom var väldigt små också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts