dog Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 undrar nar nasta "stora" uppdatering fran R* kommer och vad de handlar om. skiss pa en karta? mer om storryn eller fler screens? känns det bara hälften så stort som senaste infon så blir jag jävligt nöjd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Jag undrar om de var Tommy som dödade hans mamma?? om de var de kanske man får döda honom någon gång. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 MEN GLÖM TOMMY!!! Han kommer inte vara med i det här spelet! Det är jag hundra på, var den stumma killen med i vc? NEJ det var han inte.. Släpp det där med tommy.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Håller med hökispojken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Jovisst är det en hund man skådar. Alldeles bredvid brandposten... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Jag ser den inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Jovisst är det en hund man skådar. Alldeles bredvid brandposten... Hmm, tveksamt. Kan vara vad som helst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 skulle detta kunna va el burro? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 skulle detta kunna va el burro? Hmm, tveksamt. Kan vara vem som helst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 skulle detta kunna va el burro? Om vi säger att SA utspelas 94 och GTA3 2000. Är det lätt att bli så fet som El Burro är i GTA3 på bara 6 år (Har ingen aning)? dessutom så matchar inte tatueringarna (kolla armarna/halsen) http://www.gtasajten.com/gta3/bilder/bg/5.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 vem vet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 13 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Måste bara säga att det kommer kännas asfränt att kuta runti säckiga brallor med sitt gäng och skjuta Mycket coolare än när man är Tommy. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Måste bara säga att det kommer kännas asfränt att kuta runti säckiga brallor med sitt gäng och skjuta Mycket coolare än när man är Tommy. Haha, håller med! 30-årskrisdrabbad snubbe med hawaiishorta. Visst, han var rätt cool men, ja...slår nog inte San Andreas huvudkaraktär tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 The smake's like the bake (smaken är som baken för dom som inte förstod ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 The smake's like the bake (smaken är som baken för dom som inte förstod ) Haha! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 13 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Ey lenn, jag ska cutta.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Jag lovar din brevlåda bor nånstans. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Kolla bild 2, tröjan, R* logga Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Känner mig udda som inte har postat här i denna tråd.. så jag gör en helt onödig post. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 moget.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts