Everest Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 (redigerad) Jävlar va bra.. Den här killen är grym.. Redigerad 12 maj, 2004 av Everest Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Ska nog inte leta efter de i buskerna utan ska köpa de DIREKT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Jävlar va bra.. Den här killen är grym.. 'Han är kung!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 De första bilderna... konstig känsla, ser lovande ut i alla fall! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 'Han är kung!! Fan, ska dra tjejen som avatar, rippar från dig.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Ja jag början fan grina spelet ser så underbart ut. :'( Precis som jag ville och trodde, gangsta, LA, tidigt 90-tal. Jaaaaa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 det e stöört naajs.. fan vad jag längtar tills det kommer ut Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 det e stöört naajs.. fan vad jag längtar tills det kommer ut har du ps2 då? Kommer till pc efter 2005 tror jag!!!!!!!!!!!!! NEEEEEEEEEEEEJ!!!! :'( :'( :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Jag tror (kanske är det önsketänkande) att R* är lite snabbare den här gången med att släppa till PC. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 12 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Måste de inte vänta ett halvår? Eller gäller ej kontraktet efter det gått ut på spel som släppts inom kontrakstiden med Sony? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Måste de inte vänta ett halvår? Eller gäller ej kontraktet efter det gått ut på spel som släppts inom kontrakstiden med Sony? Kontraktet är ute för länge sen (febuari 2004).... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Jag tror (kanske är det önsketänkande) att R* är lite snabbare den här gången med att släppa till PC. Det får vi fullt hoppas på annars spricker jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 De första bilderna... konstig känsla, ser lovande ut i alla fall! håller med... väldigt lustig känsla Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 (redigerad) Det får vi fullt hoppas på annars spricker jag Jag med. Men jag tänker inte köpa ett PS2. Jag SKA ha det till PC. GTA1 var till PC. Därför ska alla GTA-spel alltid vara till PC. *Edit: Många som klipptihop San Andreas-signaturer och avtarer. Redigerad 12 maj, 2004 av minigun Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Instämmer! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Ja jag början fan grina spelet ser så underbart ut. :'( Precis som jag ville och trodde, gangsta, LA, tidigt 90-tal. Jaaaaa Visst ser de skitfint ut, men de e inte säkert att de e 90-tal. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Det var det väl? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Det var det väl? Nej, det finns väl ingenting som säkert säger det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 shit va coolt! Längtar som f*n! och cykel!!! yeah!!! tänker lungt klara det 100%! har aldrig lyckats tidigare inom GTA-serien. fast grafiken var ju inte den bästa tyvär likadan som i GTA3 och VC.. och dom var också dåliga för sin tid... och hoppas dom har förbättrat viss bugar som svävande lådor osv Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Man ser ju lätt att det är modernt i alla fall. Jag tippar på 1990-1995 nånstans. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts