Upson Skrivet 13 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Funderar fortfarande på¨hur jag kunde veta att det skulle vara samma motor... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 moget.. moget att säga moget när man menar omoget.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 moget att säga moget när man menar omoget.... Men ge upp med det där jävla..! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 men har de inte skrivit att det ska vara 90-tal? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Moget att klaga på mig genom att göra onödiga posts Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Moget att klaga på mig genom att göra onödiga posts Moget att göra en post bara därför man känner sig udda som inte har gjort det tidagare i en tråd... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Moget att egga moget. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Ge er Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 nu räcker det, jag lucifer befaller er att inte nämna ordet MOGET i denna tråd igen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 nu räcker det, jag lucifer befaller er att inte nämna ordet MOGET i denna tråd igen! Vildhöken tar bestämmarrollen, m***t Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 (redigerad) Tyst ungar! Jag älskar detta! I love ya Rockstar! Fan, ah kan redan tänka mig: Möte med sina rivaler på en basket plan sen ba BAMBAM* Lagliga job: Post eller cykelbud Sen har min sina lilla egen lilla skit lya, där man sparar. Hoppas det blir som GTA 2 där det finns 4 olika gäng så får man välja själv om man vill jobba för dem. OCH BODYGUARDS köpa lite bodyguards vore såå jääävla skönt och sen cruisa med en limo. Råna folk, inte köra över dem eller döda dem. AI:n skulle kunna bli lite smartare så de inte fastnar i väggen Aja fan vet ingen var man kan posta förslag eller nåt sånt? Nåt officiellt fan forum..? Redigerad 13 maj, 2004 av curry Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Ser jag ett inlägg till som inte har med ämnet att göra kommer den personen få en varning! Hmm, har inte heller skrivit nåt i den här tråden än... härliga screens fast den andra bilden med cykeln ser ut att vara tagen i Vice City. Jag hade hoppats på San Fransisco men Los Angeles är ju inte så dumt det heller. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 (redigerad) Moget att göra en post bara därför man känner sig udda som inte har gjort det tidagare i en tråd... Hellre känna sig udda än att vara.. Jaja glöm det.. San Andreas ser gubbnice ut! Hoppas det kommer fler screens i den där tidningen som kommer snart. PS: Satan va strängt forum! Ingen känsla liksom.. Redigerad 13 maj, 2004 av 2dope Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Tyst ungar! Jag älskar detta! I love ya Rockstar! Fan, ah kan redan tänka mig: Möte med sina rivaler på en basket plan sen ba BAMBAM* Lagliga job: Post eller cykelbud Sen har min sina lilla egen lilla skit lya, där man sparar. Hoppas det blir som GTA 2 där det finns 4 olika gäng så får man välja själv om man vill jobba för dem. OCH BODYGUARDS köpa lite bodyguards vore såå jääävla skönt och sen cruisa med en limo. Råna folk, inte köra över dem eller döda dem. AI:n skulle kunna bli lite smartare så de inte fastnar i väggen Aja fan vet ingen var man kan posta förslag eller nåt sånt? Nåt officiellt fan forum..? bra ideer, det här med att ta jobb tycker jag också att de ska utöka.. Jobb som: livakt, vakt, brevbäre, clown på fester (Like Icp madafakos!) etc Finns hur många jobb som helst som de borde kunna ha med, istället för att bara ha: Ambulans, pizza bud, brandman och polis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Satan va strängt forum! Ingen känsla liksom.. W()Rd Allt ska va så jävla seriöst och så många regler.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Nu har jag tänkt lite, och läst ny info, och ångrar mig, GTA är GTA även om det är Hip-hop, hårdrock, contry eller opera. Det kommer bli coolt att man kan driva casionon, men coolast att man måste käka så man är pigg Gå in i en pizzaria och käka med gänget, så kommer El Paso och hans gäng in i pizzerian så blir det gängbråk. Skitcoolt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 (redigerad) Nu har jag tänkt lite, och läst ny info, och ångrar mig, GTA är GTA även om det är Hip-hop, hårdrock, contry eller opera. Det kommer bli coolt att man kan driva casionon, men coolast att man måste käka så man är pigg Gå in i en pizzaria och käka med gänget, så kommer El Paso och hans gäng in i pizzerian så blir det gängbråk. Skitcoolt! Ja, det kommer aega, Längtar som H'.. Redigerad 14 maj, 2004 av Everest Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Hoppas även att gängen inte plötsligt börjar skjuta när man äntrar deras område, utan börjar hota spelaren. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Hoppas även att gängen inte plötsligt börjar skjuta när man äntrar deras område, utan börjar hota spelaren. håller med det är inte så kul när har ett uppdrag och så får man punka på bilen på grund av att en gängkille skjutit sönder det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 JIPPI LALA SALA STÅHEJSA PALA MANA PANI WEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det första infon om SA nu blir jag överlycklig! Jag är sjuk och har vart deti ett par dagar, så jag har inte varit och sett detta! FAAAAAAN VAD FIIIIIIINT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts