Upson Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Jag stötte på en guide som visar hur man gör ett skin "from-scratch" i Vice City. Killen som kallar sig "Lepherkahn" utgår alltså ifrån "texture_guide" skinnet i "skins" mappen. Från det gör han en skiss, visar hur man ritar upp "highlights" mm, tyvärr är det ett måste att man har någon form av känsla själv hur skuggor faller för att lyckas göra ett snyggt skin. För övrigt så är skinnet han gör i guiden enormt snyggt, läskigt nästan. Han måste jobba på ett spelföretag eller i alla fall en mod. Jag tänkte själv göra ett försök när jag finner tid, och om någon annan känner sig lika ambitiös får ni gärna skicka era resultat i den här tråden. Måste vara det överlägset bästa, men svåraste sättet att göra skins. Guiden hittar ni här Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 jag ska prova någon gång.. stay tuned Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Nån som orkar ta en bild av det skinnet i vc?! btw, har vc, men min cd-enhet är allvarligt cp-störd, det går inte att installera ngt alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 detta eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 det blev ju fult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 12 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Ah mina e snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Helt ok skin.. Dom här skinsen var det inget fel på heller.. http://www.depthandmotion.com/GT-VC1.jpg http://www.depthandmotion.com/GT-VC5.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 12 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Gjorda av samma kille? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 JAG KAN INTE FATTA HUR MAN FÅR TILL DET SÅ DÄR BRA!! jag är så jävla avundsjuk, jag är värdelös på skinning :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 De där skinnen är bättre gjorda än VC´s spelarmodell! De ser int lika bra ut ingame för att Vercetti är så kantig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Det stämmer det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts