Stoffe Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Vote: Null Vote Mac-10 men en ingram = Mac 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 VOTE: Null kunde inte bestämma mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 16 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 VOTE: Null kunde inte bestämma mig... heheh kan ja förstå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 (redigerad) Handen.. Finns alltid där och bästa av allt: Hur många skott som helst Nej men alvarligt så diggar jag nog katana mest, skönt ljud och härlig att använda helt enkelt.. Redigerad 16 maj, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 jag skulle ha valt minigun om den var med, men katana kommer som en stark tvåa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CiR3 Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 M60, Knogjärn, Motorsåg Vote : M60 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
QuickLightning Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Handen.. Finns alltid där och bästa av allt: Hur många skott som helst Nej men alvarligt så diggar jag nog katana mest, skönt ljud och härlig att använda helt enkelt.. Klara 100% Mitt favvo är Tec-9 så jag röstade blankt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts