swat Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 jag har ide till hans skapande han kan ju göra en webcam som serut som en övervaknings kamera så jävla coolt det skulle bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 jag har ide till hans skapande han kan ju göra en webcam som serut som en övervaknings kamera så jävla coolt det skulle bli Tipsa honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Den förra var snyggare, tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Människan kan ju inte ha tid med annat än sin burk! Wow, jävligt bra gjord men lite plottrig... ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Helt otroligt! En sån vill jag ha! Fan va snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Här är en sammanfattning om ni inte orkar läsa hela tråden. http://www.bit-tech.net/feature/49/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Nää nu vill jag inte vara med längre! Det där var det grymmaste jag sett i mitt liv!!! Woaw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 HAHAHHAHA JAG ÄR HÄR HAHAHA NU HAHA!!! Nu kanske ni undrar varför jag gjorde så här. Jag vill bara göra er uppmärksamma på att piloux håller på med ennu en Half Life 2 PC, denna gången åt Valve. Om det låter intressant kolla här http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=60628 (GTA3 freak har inget samband med spammet i början av posten) WTF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 WTF? Tack det förstod man mycket av. Du kanske skulle komma med en kommenter så man fattar vad du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Tack det förstod man mycket av. Du kanske skulle komma med en kommenter så man fattar vad du menar? Jag tror Arman är lite trögtänkt helt enkelt. T: Äh, jag kan bättre... /me hämtar hammare och silvertejp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Tack det förstod man mycket av. Du kanske skulle komma med en kommenter så man fattar vad du menar? tror han menar AHAHHAHA JAG ÄR HÄR HAHAHA NU HAHA!!!och (GTA3 freak har inget samband med spammet i början av posten) vaa??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Är ni tröga eller? Läs igenom hans post en gång till, hoppas verkligen att ni förstår vad han menar då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts