Misterwhoopee Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 I förrgår laddade jag hem Winamp mediaplayer...Tittade lite hur den va och så men tyckte inte de var något för mig så jag tog bort den...Till min fasa upptäkte jag att alla mina Mp3:s & Wave-filer och allt hade blivit Winamp-filer!!! Det stod inget om det nånstanns som jag kunde se när jag installerade....Dom går fortfarande att öppna i Mediaplayer men de e lite omständigt...Därför frågar jag nu hur ändrar man vad programen ska öppnas med??? Har skrivit upp det på en lapp men kan ej finna den.... P.S sista gången jag laddar hem nått sånt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 I förrgår laddade jag hem Winamp mediaplayer...Tittade lite hur den va och så men tyckte inte de var något för mig så jag tog bort den...Till min fasa upptäkte jag att alla mina Mp3:s & Wave-filer och allt hade blivit Winamp-filer!!! Det stod inget om det nånstanns som jag kunde se när jag installerade....Dom går fortfarande att öppna i Mediaplayer men de e lite omständigt...Därför frågar jag nu hur ändrar man vad programen ska öppnas med??? Har skrivit upp det på en lapp men kan ej finna den.... P.S sista gången jag laddar hem nått sånt.... Man ska aldrig ladda hem nåt man inte behöver, kolla filernas egenskaper och välj Windows Media Player som program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Man ska aldrig ladda hem nåt man inte behöver, kolla filernas egenskaper och välj Windows Media Player som program. Jaja...men de var första och sista gången...Varför jag laddade hem just den var föratt en kille i Hälsingland visat mig det där...Men sen fattade jag inte riktigt hur de funka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 När du deleta Winamp tog du då bort mappen manuellt eller klickade du på "uninstall" eller typ "unwise"?? Om du gjorde på det första sättet vilket jag tror så har du gjort fel efter som det är en massa winamp skräp kvar i system mapparna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 När du deleta Winamp tog du då bort mappen manuellt eller klickade du på "uninstall" eller typ "unwise"?? Om du gjorde på det första sättet vilket jag tror så har du gjort fel efter som det är en massa winamp skräp kvar i system mapparna. Självklart avinstallerar man ju med "uninstall".... Men ibland blir det ju kvar lite mappar ändå...Det har jag varit med om när jag avinstallerat andra saker.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts