KalleR Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 "ska vi... eller ska vi dansa först?" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 ingen slår ju "får jag chans på dig?" du har rätt fan den e så j*vla cliché att den är het Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Är det varmt här inne eller är det du som är het ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Om man är tjej "mitt rör är sotit vill du rensa det?" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Eller varför inte min superba dikt : Jag gav henne blommor Jag trodde hon blev glad Men det blev hon inte För hon ville ha chokla Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Jag har rätt fräna 3d-effekter som passar till din mus, vill du testa? (Taget från brevduva) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Ursäkta mig, får jag våldta din hund? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 hmmm.. här är några: *Kom och sätt dig i mitt knä så pratar vi om det första som kommer upp *Hur vill du ha dina ägg imorgon? stekta eller befruktade? *Ska vi fara hem till mig å trolla? först knullar vi, sen försvinner du! *snygga skosnören.. ska vi knulla? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Hur vill du ha dina ägg imorgon ? Stekta eller befruktade Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Wow, jag tror inte den här tråden var gammal... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Wow, jag tror inte den här tråden var gammal... WOW, jag att du är gay Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 (redigerad) Oooh.. flashbacks.. Redigerad 31 mars, 2006 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Fan när den ändå är uppe. Du: Tja ska du med hem på lite bira o nåt annat? Simplare än så kan det också bli Du: Ska vi knulla nu eller senare? Svårare än så behöver det inte vara.. Funkar jag lovar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Denna då: Du: Fan vad fula kläder du har! Tjejen: :'( Du: Ta av dig dom! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 -Du ser sexuellt utsvulten ut. Häng med hem så ska jag mata dig! -Tror du på kärlek vid första ögonkastet eller måste jag gå förbi en gång till? -Heeej, jag heter Erik men du kan kalla mig knullhunden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Cyprez du är lite weird "Jag har en väldigt skön säng hemma, vill du prova ?" Gillar du att rida ? *hon svarar* Lust att rida mig ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 ingen slår ju "får jag chans på dig?" Föll dirket för den du är ju en redig charmör Vaddå raggningsrepliker.. Vem behöver det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Hörde denna idag: -Hej vad är klockan? -12:30... -ok, så när kan vi träffas? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 2 år gammal topic.. Låt bli! *slår på fingrarna* Och Didier, sluta snacka massa skit. Då åker du ut. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts