Cortez Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 (redigerad) Hej svejs till alla som klickat sig hit. Som ni säkert vet kommer ju sommarlovet om bara ett par veckor och då måste man ju ha lite raggningsrepliker till brudarna. Som den ängel jag är, tänker jag nu hjälpa er med några. -Har du en flytväst? (fråga) -Ehhh nej ? (svar) -Nehä okej för jag håller på att drukna i dina vackra ögon. "Kan jag få ett kort på dig så jag kan visa tomten vad jag önskar mig i julklapp?..." "Min pappa é rik, ska vi hångla?..." "Fryser du? Det borde du göra; för du har varit naken i mina tankar hela kvällen." "Du : Did it hurt? Tjejen : Vaa? Du : When u fell down from heaven" "Du : Du måste ha ont i fötterna, ska jag ge dig lite massage? Tjejen : Vaaa? Du : Ja, du har ju sprungit omkring i mina tankar hela dagen " Och nu kommer en lite oförskämd "-Får jag ha sex med din morsa? -Nej. -Ok, då tar jag dig" "-Ska vi dansa? -Ja! -Ok, går det bra om jag sitter här?" "Får en tagg sätta sig ner bland rosen?" "Jag får hål i tänderna när jag tittar på någon så söt." "Jag vet att du vill ha mig, och jag vill ha dig" "om en snöflinga vore en kyss så skulle jag skicka en snöstorm till dig" "-Ursäkta. är din pappa tjyv? -nej vådårå? -någon har tat alla stjärnor på hilmen och satt dom i dina ögon" "oj vilken fin hund, får man klappa matte ? " Eller en gammal klassiker. "-Ska vi hem till mig och käka pizza och ha sex? -Nej. -Vadå, gillar du inte pizza?" Skriv gärna ner egna repliker. GL HF med att ragga brudar i sommar! Redigerad 11 maj, 2004 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 Haha vissa var juh roliga Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 ingen slår ju "får jag chans på dig?" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 (redigerad) sköna repliker- men av vissa får man nog en örfil av den här kan man ju också ta: Kan jag få låna din mobil ?Jag lovade ringa morsan när jag blev kär Redigerad 11 maj, 2004 av adde_as Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 (redigerad) Eller en annan klasiker: Jag har glömt bort mitt mobilnummer, kan jag få ditt? Redigerad 11 maj, 2004 av Wild_hawk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 "Min pappa é rik, ska vi hångla?..." var bäst En annan, kanske inte så rekomenderad "Så det är dig jag ska äta frukost med imorgon?" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 " Vill du hänga med upp på lite ehh vad heter det hum ehh vad heter det..." (korvreklam) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 ''Vill du hänga med hem och frosta av frysen?'' Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 "ÖÖÖÖH! knulla!!" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Suck my dick bitch! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 ''Vill du hänga med hem och frosta av frysen?'' LOL... - Ja gärna. - Jaha vad synd, jag har en sån där ny frys som man inte behöver frosta av. Näe...det var lamt. Men jag älskade repliken - Hej vill du hänga med hem och frosta av frysen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Inget slår denna! "Vilken raggningsreplik funkar bäst på dig?" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Inget slår denna! "Vilken raggningsreplik funkar bäst på dig?" Till svar på det där får man nog ett gapskratt, eller så tycker tjejen man är gullig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 "ÖÖÖÖH! knulla!!" Hahaha, är det såna repliker du drar, kan du inte få många brudar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 kom hem till mig du få kolla din lunar jag har adsl Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 "Ska vi hem och ha samlag?" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 "- Psst.. Jag har stor kuk.. " eller "- Du kommer skrika mitt namn inatt.." Funkar alltid.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Hörde en rolig raggarhistoria idá: Eb blondin komer fram till en raggare och sticker in huvudet och frågar om hon får hänga mé. Raggaren vevar upprutan så att hon kläms mellan rutan och taket, varpå han går ut och sätter på henne i röven. sedan , när han är färdig säger han: - Vi raggare kan våra trick! Blondinen svarar: -Vi bögar också..! men raggnings repliker är inge för mig.. behöver dom inte vetni.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 såna där replikerna funkar inte för mig iaf sa någon av replikerna och hon blev antagligen förbannad eller nåt ( ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 hehe dom var roliga gillade denna " ska vi dansa, ja ,ok går det bra om jag sitter här" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts