^MeTaNoLiC^ Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 e skåning!!!! säg inte att ja låter eller e som en stockholmare!!! lugn.. inget illa menat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 (redigerad) jo, det var ju prcis honom vi menade Redigerad 18 maj, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Sluta våldta det svenska språket..! Jag tycker du ska kolla på ditt eget språkbruk först. Skriver du wiren istället för det svenska ordet vajern är det väl du som våldtar det svenska språket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Sluta våldta tråden! Som sagt någon som börjat skissa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Jag tycker du ska kolla på ditt eget språkbruk först. Skriver du wiren istället för det svenska ordet vajern är det väl du som våldtar det svenska språket? Nu är det ju så att det heter wire på svenska ditt jävla fett..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 orka tjabba ffs..... sen stell, ja skriver hur ja vill o om ja vill "våldta" de svenska språket e de väll mitt problem... o dessutom e denna tråden nt om vajrar eller nått sånt...den e om nån ville göra en puch dakota till VC! (har en dakota där hemma osså ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Det var väl trevligt att du har en dakota hemma.. Jag har en XT hemma.. Vem fan bryr sig.. Det är ingen som har gjort en dakota till VC så då kan väl du göra en då om du hade en hemma då.. Tycker bara att det är så fattigt att göra massa onödiga trådar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 ja kan nt modda så bra...o dessutom har ja nt VC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Det var väl trevligt att du har en dakota hemma.. Jag har en XT hemma.. Vem fan bryr sig.. Det är ingen som har gjort en dakota till VC så då kan väl du göra en då om du hade en hemma då.. Tycker bara att det är så fattigt att göra massa onödiga trådar.. dålig dag idá? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 ja kan nt modda så bra...o dessutom har ja nt VC... Alltså, en kanske dum fråga men vad fasen har du för nytta av en PUCH till ett spel som du enligt dig själv inte har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Alltså, en kanske dum fråga men vad fasen har du för nytta av en PUCH till ett spel som du enligt dig själv inte har? Nu var det ju Xtraz som skapade topicen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 ja kan nt modda så bra...o dessutom har ja nt VC... Rör inte min avatar!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 vaddå...får andra nt ha Slipknot avatar...ja gillar väll osså dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 * ON TOPIC * Skulle oxå vilja e en dakota Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danu Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Det var väl trevligt att du har en dakota hemma.. Jag har en XT hemma.. Vem fan bryr sig.. Det är ingen som har gjort en dakota till VC så då kan väl du göra en då om du hade en hemma då.. Tycker bara att det är så fattigt att göra massa onödiga trådar.. Håller med dig heheh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Detta här e iaf lite bilder på pucharna, kanske nått ni kan använda som blueprint? Puch dakota! Puch Racing Puch Arizona (observera den första puchen me skivbroms fram!!) Puch Monza 1975-77 Puch Monza3c 1976-78 Puch Montana GL 1978-? (tror detta är den enda Montanan som e 4växlad) Puch Dakota 3000 Puch Nevada Du glömde Puch Florida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Was ist das? ahh germany? schnitzel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 vaddå...får andra nt ha Slipknot avatar...ja gillar väll osså dom! Men jag hade den först skoja bara ps. gör om den lite tunnare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 e skåning!!!! säg inte att ja låter eller e som en stockholmare!!! du kan inte vara en skåning! inte med är språket ! min brors kompis har en puch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Du glömde Puch Florida! ehh, han glömde Puch Alabama också ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts