Xtraz Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 Är det någon som vet om det är någon som har gort ett puch dakota? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 Was ist das? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 Was ist das? en moped http://hem.passagen.se/ferner40/min%20moppe.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 Was ist das? du ljuger Vet fu inte vad en Dakota är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 menar du den me den stora tanken, lilla tanken, dakota 2000 eller dakota 3000 ? vad jag sett finns det ingen av dem än, men om nån fixar fram BRA blueprints till nån av dem så..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 du ljuger Vet fu inte vad en Dakota är Joo, nu gör jag det. Fick nyss veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xtraz Skrivet 12 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 menar du den me den stora tanken, lilla tanken, dakota 2000 eller dakota 3000 ? jag vet inte så mycket om den men jag kollade på lite billder och jag 2000 tycker jag är snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 ja har en puch montana här hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Snygg montana som inte är en montana för den har en fläktkyld cylle som indikerar på att den nog är en nevada istälet.. eller har du bara bytat cylle.. Asså hade någon verkligen gjort en dakota hade jag blivit rörd... Själv lever jag för Puch... finns inget vakrare enligt mig, iaf inte i moppeväg.. behöver ni bilder info eller nått så kan ni ju fråga mig eller nån annan dakota fräls på forumet, borde finnas fler.. behövs de bilder eller nått så kan ja nog bidra lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 (redigerad) var det inte Monzan som var den som hade fartvindskylt o fyrväxlat, montanan o nevadan fläktkylt med treväxlat? montana = nevade men med annan tank o sadel Redigerad 14 maj, 2004 av axel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Detta här e iaf lite bilder på pucharna, kanske nått ni kan använda som blueprint? Puch dakota! Puch Racing Puch Arizona (observera den första puchen me skivbroms fram!!) Puch Monza 1975-77 Puch Monza3c 1976-78 Puch Montana GL 1978-? (tror detta är den enda Montanan som e 4växlad) Puch Dakota 3000 Puch Nevada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 min montana e j*vligt ombyggd...sen har ja bytat styre nu osså.... ska bara ha på kopplingsvajern sen e de bah o tuta o köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 (redigerad) min montana e j*vligt ombyggd...sen har ja bytat styre nu osså.... ska bara ha på kopplingsvajern sen e de bah o tuta o köra vad är ombyggt? är inte så säker på puckar.. (uttalas puck, inte push.. push-uttalet är ett modernt påfund).. det jag ser: kapad bakskärm, mt kåpa + strålkastare, roadrace-styre.. och ljuddämparen då.. Redigerad 14 maj, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 min montana e j*vligt ombyggd...sen har ja bytat styre nu osså.... ska bara ha på kopplingsvajern sen e de bah o tuta o köra Sluta våldta det svenska språket..! Min Montana är j*vligt ombyggd. Sen har jag bytt styre nu också. Ska bara ha på kopplingswiren sen är det bara och tuta och köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Jag ska bara ha på kopplingswiren sen är det bara att tuta och köra. hade ju jag skrivit om jag skulle vara seriös.. men men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Behövs inget hjälpord till ordet: "tuta". Bara tuta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 kan nog stämma.. men då låter det ju som stockholmska hehe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Någon som börjat o skissa ännu? hade vatt så jävra kul me en puch i Vice city! Bilderna ja skicka borde väl gå o använda som blueprints? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 kan nog stämma.. men då låter det ju som stockholmska hehe.. Ja, så vill man ju inte låta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 e skåning!!!! säg inte att ja låter eller e som en stockholmare!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts