Politikern Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 Tjena Har hört att rockstars kontor finns i edingburgh är det sant och vilken adress? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 Rockstar North har sitt kontor i Edinburgh och adressen dit är: Rockstar North Limited Second Floor, Links House 15 Links Place, Leith, Edinburgh, EH6 7EZ *flyttar till rätt forum* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 Rockstar Games huvudkontor ligger i New York... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 Rockstar Games huvudkontor ligger i New York... kanske de, men Arvid snackade om Rockstar North Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 kanske de, men Arvid snackade om Rockstar North Arman försökte nog bara påpeka för "Politikern" att det finns två R*(Games och North) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 ska du åka dit eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Arman försökte nog bara påpeka för "Politikern" att det finns två R*(Games och North) Det finns 3 Rockstar. kommer dock inte ihåg vad det nyaste heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Det finns 3 Rockstar. kommer dock inte ihåg vad det nyaste heter Leeds? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Så var det, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Det finns 3 Rockstar. kommer dock inte ihåg vad det nyaste heter Jo men det har ju inte tagits i bruk eller byggts eller nånting än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Det finns 3 Rockstar. kommer dock inte ihåg vad det nyaste heter Är inte Leeds kontoret en del av R* Games? Det är väl inget nytt företag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Det finns 3 Rockstar. kommer dock inte ihåg vad det nyaste heter Finns 6 rockstarkontor om jag inte minns fel Rockstar Games (Rockstar NYC) Rockstar North Rockstar Leeds Rockstar San Diego Rockstar Vienna Rockstar Vancouver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Finns 6 rockstarkontor om jag inte minns fel Rockstar Games (Rockstar NYC) Rockstar North Rockstar Leeds Rockstar San Diego Rockstar Vienna Rockstar Vancouver Är inte R* North och R* Games två skilda företag? Eller har R* Games köpt upp R* North? Fasen vad många R* det blev här, det ska firas! Fram med skumbubblet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Finns 6 rockstarkontor om jag inte minns fel Rockstar Games (Rockstar NYC) Rockstar North Rockstar Leeds Rockstar San Diego Rockstar Vienna Rockstar Vancouver Sh't va många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Politikern Skrivet 13 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 JEPP ska ditt.. inte för rockstar men men.. de vore tufft att titta förbi och se huset bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 JEPP ska ditt.. inte för rockstar men men.. de vore tufft att titta förbi och se huset bara.. ta en bild på de o vissa oss.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 ska du åka dit eller? lol! Han ska fråga om han får prova SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Är inte R* North och R* Games två skilda företag? Eller har R* Games köpt upp R* North? Fasen vad många R* det blev här, det ska firas! Fram med skumbubblet! R* North är väll DMA design eller? DMA och rockstar var väll 2 olika företag när dom gjorde GTA och GTA2. Så Rockstar han väll köpt DMA och bytt namn på det till R* North. Har inte forskat om R* så jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 R* North är väll DMA design eller? mm...Men det jag är lite osäker på är om Rockstar Games köpte upp DMA eller om dom bara bytte namn för att stärka sammarbetet. Aja, jag har iaf för mig att det är två olika företag och att det därmed finns två R*, som båda har flera kontor runt om i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Rockstar North har sitt kontor i Edinburgh och adressen dit är: Rockstar North Limited Second Floor, Links House 15 Links Place, Leith, Edinburgh, EH6 7EZ *flyttar till rätt forum* Jippie! Jag ska till Edinburgh om ca 1 månad! ska kolla upp det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts