Xemtoth Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 (redigerad) Hej! eftersom min väldigt roliga hotracer's textur inte ville funka, så tänkte jag lägga in en ny Deluxo..så, jag undrar, denna bil är till Idaho, alltså den ersätter idaho, kan jag göra så att den ersätter Deluxo genom att byta namn på dem? funkar det? skulle uppskatta ett svar bild på bubblan: Redigerad 10 maj, 2004 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 Ska nog funka ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 Ska nog funka ja.. Jag ska ta och testa modden jag skriver här utifall jag får yttligare problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 Hej! eftersom min väldigt roliga hotracer's textur inte ville funka, så tänkte jag lägga in en ny Deluxo..så, jag undrar, denna bil är till Idaho, alltså den ersätter idaho, kan jag göra så att den ersätter Deluxo genom att byta namn på dem? funkar det? skulle uppskatta ett svar bild på bubblan: vart laddade duem den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 Den var snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 vart laddade duem den? http://www.gtagaming.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 inte precis några "Problem" med bilen det måste varit nåt konstigt med hotracern's txd fil...för denna funkade perfekt, utom hjulen, för har ju inte installerat dendär Magic wheel mod In-Game bild från mitt spel: http://www.spelsajten.com/bilder/Bubbla.png Laddar upp bilen färdig att använda till Deluxo'n Bubbla.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 du får skaffa progget "gtatexter" oxå, så att du smidigt kan byta namn på bilen... alltså namnet som står när man kliver in i bilen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 du får skaffa progget "gtatexter" oxå, så att du smidigt kan byta namn på bilen... alltså namnet som står när man kliver in i bilen.. Kvittar väll om det står Deluxo eller Bubblar eller Bug där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 (redigerad) tja, jag tycker det e roligare när det står bilens riktiga namn där.. men du behöver ju inte ändra om du inte vill har en bubbla i mitt gta oxå.. med ormbo står man och burnar och släpper bromsen går den upp på bakhjulen den välter även hur lätt som helst.. allting precis som en riktig trimmad bubbla alltså ibland när man spelar hör man en explosion, då vänder man sig om och ser en sprängd bubbla på taket... så även normalbilisterna välter med den om dom inte är försiktiga.. hehe.. Redigerad 11 maj, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 tja, jag tycker det e roligare när det står bilens riktiga namn där.. men du behöver ju inte ändra om du inte vill har en bubbla i mitt gta oxå.. med ormbo står man och burnar och släpper bromsen går den upp på bakhjulen den välter även hur lätt som helst.. allting precis som en riktig trimmad bubbla alltså ibland när man spelar hör man en explosion, då vänder man sig om och ser en sprängd bubbla på taket... så även normalbilisterna välter med den om dom inte är försiktiga.. hehe.. tror jag vet problemet med alla mina buggiga bilar, jag har helt enkelt fel spel uplösning ska testa med en annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 Tycker att bubblan ska ersätta Sabre istället. Motorljudet passar bäst då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 (redigerad) Tycker att bubblan ska ersätta Sabre istället. Motorljudet passar bäst då. går ju att ändra ljudet alltså.. Redigerad 11 maj, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Lade in en caddilac f*n va cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 var o hur ändrar man motorljudet? (vilka verktyg behövs?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 man kan ju ändra mellan 3 olika motorljud i handling.cfg (petrol, diesel, electric).. sen kanske ljudet beror på (O) TransmissionData.fEngineAcceleration oxå.. har inte experimenterat så mycket än.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 jo, men hur gör man om man vill att ex stallion skall låte som sabre turbo? båda e bensinare, har testat me samma fEngineacc......, men d blev inte nån skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts