Jacker Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 (redigerad) Vi ska göra en uppsats om nån sport i skolan, jag valde Monster Trucking. Jag har hittat en del fakta och så, men jag behöver lite regler och så. Nånsom kan hjälpa mig att leta? Redigerad 10 maj, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 Monster Trucks... hehe! Tror nog det inte finns några regler förutom att mosa skrotbilar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 lol monster trucking? Precis som många nadra sporter så finns det olika grenar. Och ska du skriva om amerikanska eller svenska? btw lite länkar: Monstertrucks.net Några av de vanligaste: Bigfoot Grave Digger Gun Slinger American Guardian Virginia Giant Finns även svinmånga andra på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts