SuXx Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 humm.. frågade min NO lärare var man kunde skaffa klorin eller torr-is.. han började skratta och sa '' Vad ska ni spränga?'' hehe... han sa att klorin var lätt att få tag på.. bara köpa de i nån affär men torr-is skulle bli svårt att skaffa.. klorin verkar vara farligt... =/ han sa att vi skulle ''försöka'' att inte spränga ihjäl oss.. men han sa också att man kunde ha mycket kul me de... så.. undrar var man kan köpa klorin.. på ica? =P aa på ICA.. precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 men vad är den dära "torra isen" !? Kolsyre-is är nog det korrekta svenska namnet... men jag hade hjärnsläpp när jag gjorde tråden så jag kom inte ihåg det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 Annars kan man ta propplösning och vatten... det blir en j*vla smäll.. men va försiktig, råkade smälla en sån i handen och kan säga att det bränns rejält.. fick propplösning i hela ansiktet och i ögonen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 Skönt pang-pang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 humm.. frågade min NO lärare var man kunde skaffa klorin eller torr-is.. han började skratta och sa '' Vad ska ni spränga?'' hehe... han sa att klorin var lätt att få tag på.. bara köpa de i nån affär men torr-is skulle bli svårt att skaffa.. klorin verkar vara farligt... =/ han sa att vi skulle ''försöka'' att inte spränga ihjäl oss.. men han sa också att man kunde ha mycket kul me de... så.. undrar var man kan köpa klorin.. på ica? =P Klorin kan du köpa var som hellst typ.. Du använder det till att tvätta toaletter tex.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 här kan man köpa torr is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 torr is? torr-is menar du väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 (redigerad) torr is? torr-is menar du väl? spelar roll??? ->grymma filmer<- Redigerad 11 maj, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 (redigerad) *fel* Redigerad 11 maj, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 spelar roll??? ->grymma filmer<- Spelar en jävla roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Ska köpa torris här i veckan, ska dela på torrisen/priset med en polare 7 kg / 299 :- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 när jag sog den andra filmen tänkte jag, ''fan ska han inte kasta snart''. så small det bara. jäklar. han kved till lite på slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Spelar en jävla roll. inte precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 (redigerad) inte precis jo hehe det är 2 olika saker "Torr is" finns typ inte, jag har iaf itne känt på en torr isbit.. Sen Torr-is är en helt annan sak.. Redigerad 17 maj, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 jo hehe det är 2 olika saker "Torr is" finns typ inte, jag har iaf itne känt på en torr isbit.. Sen Torris är en helt annan sak.. viktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 viktigt ja.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Jäklar kan någon skriva ett exakt hur man ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Jäklar kan någon skriva ett exakt hur man ska göra? 1. Ta en flaska pepsi. 2. Häll ut eller drick upp lite. 3. Stoppa i lite torr-is. 4. Skruva på korken. 5. Skaka den lite och kasta iväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 1. Ta en flaska pepsi. 2. Häll ut eller drick upp lite. 3. Stoppa i lite torr-is. 4. Skruva på korken. 5. Skaka den lite och kasta iväg. skaka absolut inte! då blir du av med handen som han i filmen, låt den stå ett litet tag bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 de behöver väl inte vara pepsi? eller någon läsk överhuvud taget... för i de andra flaskorna så ser det ut som vanligt vatten... right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts